Протягом 2011 року надійшло 154 тис 205 усних звернень громадян на «гарячу» лінію міста

  • 24.01.2012, 14:03
  • 924
Львів’янам - якісні послуги. Мешканці нашого міста оцінили переваги існування у місті «Гарячої лінії». Про це свідчать і статистичні дані, і позитивні відгуки мешканців нашого міста про цю послугу. У відділ «Гаряча лінія міста» протягом 2011 року надійшло 154 тис 205 усних звернень громадян, одержаних телефоном.

З загальної кількості – 23 тис 132 звернення стосувалися аварійних ситуацій:

    аварії на інженерних мережах: електропостачання – 617 звернення; водопостачання, каналізація – 1383 звернення; гарячого водопостачання, теплопостачання – 64 звернень; газопостачання – 66 звернень; витоки води – 1098 звернень; питань вуличного освітлення – 302 звернення; несправність ліфтів – 1695 звернень; транспортні питання – 871 звернень; питання житлового господарства – 15108 звернень; питання благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) – 1499 звернень; з інших питань ( несанкціоновану торгівлю, продаж алкоголю у нічний час,  на неробоче  радіо у квартирі, що голосно звучить музика) – 429 звернення.

Порівняно з 2010 роком відбулось збільшення кількості звернень щодо:

    несправностей ліфтів на 18%; транспортні питання на 70%;

Спостерігається зменшення кількості звернень порівняно з 2010 роком щодо:

    гарячого водопостачання, теплопостачання на 65%; газопостачання - 30%; витоків води - 20%; питань вуличного освітлення на 34%; питань благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) на 26%;

У 2011 році було впроваджено у роботу модуль обробки дзвінків та ліній на Інформаційній довідці. Завдяки модулю обробки дзвінків та ліній з’явилась можливість у реальному часі вести моніторинг дзвінків, що прийняті, не прийняті та знаходяться в черзі, також формувати звіт по кількості прийнятих та втрачених дзвінках за будь-який період.

керівник адміністративно-господарського управління

Валентина Бартошик.