Протягом 2011 року надійшло 154 тис 205 усних звернень громадян на «гарячу» лінію міста
З загальної кількості – 23 тис 132 звернення стосувалися аварійних ситуацій:
Порівняно з 2010 роком відбулось збільшення кількості звернень щодо:
Спостерігається зменшення кількості звернень порівняно з 2010 роком щодо:
У 2011 році було впроваджено у роботу модуль обробки дзвінків та ліній на Інформаційній довідці. Завдяки модулю обробки дзвінків та ліній з’явилась можливість у реальному часі вести моніторинг дзвінків, що прийняті, не прийняті та знаходяться в черзі, також формувати звіт по кількості прийнятих та втрачених дзвінках за будь-який період.
керівник адміністративно-господарського управління
Валентина Бартошик.