Посадовці Львівської міської ради мають «Довідник посадовця»

  • 30.01.2012, 16:32
  • 2869
Львівська міська рада впорядковує внутрішню роботу. Вже більше місяця працівники мерії використовують у власній роботі «Довідник посадовця», який розроблено управлінням внутрішньої політики.

Дуже зручно, що в довіднику описуються етапи підготовки листів, відповіді на звернення громадян з можливими варіантами та подані зразки написання документів. Також з допомогою довідника, я маю змогу перевірити правильність написання слів-винятків, вживання того чи іншого відмінку тощо. Зручною також є упорядкована  інформація про послуги, що надаються різними структурними підрозділами  Львівської міської ради. Не завжди мешканці,  при поданні документів в Центр обслуговування мешканців знають, як називається та послуга, яка їм потрібна, але за допомогою «Довідника посадовця» працівникам легше надати уточнену інформацію чи скерувати мешканця у відповідний структурний підрозділ мерії для вирішення  проблеми.

Оксана Блавацька,

головний спеціаліст

відділу кадрів

Львівської міської ради.

Довідник посадовця був розповсюджений серед працівників мерії на початку грудня минулого року. Тоді ж в кабінетах міської ради з'явилися спеціальні наліпки з рекомендаціями: як має виглядати робоче місце? як спілкуватися з відвідувачами? як відповідати на телефонні дзвінки?

Управління внутрішньої політики працює над налагодженням внутрішньої комунікації і внутрішніх правил у мерії для того, аби система роботи міської ради ставала якіснішою, відкритішою і ефективнішою. Нові правила, перш за все, покликані покращити комунікацію з мешканцями ― через  листи, телефонні розмови, персональні зустрічі. Звісно, ми перевірятимемо як працівники дотримуються цих правил.

Ігор Огородник,

головний спеціаліст

управління внутрішньої політики.

Нагадуємо, в першому півріччі минулого року виконком прийняв рішення «Про затвердження інструкції з діловодства у Львівській міській раді» та «Про запровадження стандартів внутрішньої роботи у ЛМР», в яких прописані вимоги до ведення документації мерії та роботи зі зверненнями громадян, а також загальні процедури, зокрема, консультування мешканців, відповіді на телефонні дзвінки, проведення прийому громадян.

Довідка

Проект «Внутрішній менеджмент» у Львівській міській раді зосереджений на налагодженні якісної роботи підрозділів мерії, внутрішньої комунікації між підрозділами, скороченні термінів опрацювання документів, навчанні працівників та впровадженні новітніх практик у роботу міської влади.