За перший місяць 2012 року «гаряча лінія міста» прийняла 40 тис звернень мешканців телефоном

  • 07.02.2012, 18:16
  • 1126
Як повідомили у відділі «гаряча лінія міста», всього за січень і перший тиждень лютого 2012 у відділ надійшло майже 40 тис телефонних дзвінків мешканців.

З них звернень, пов’язаних з погіршенням погодніх умов (з пониженням температури та опадами снігу), ми отримали 279. Якщо конкретизувати, то: 189 – щодо відсутності водопостачання через замерзання водопровідних труб. Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Галицького та Шевченківського районів. Найменше, лише 5, від мешканців Сихівського району. 90 звернень було щодо відсутності посипання тротуарів піскосумішшю, прибирання снігу на дорозі, вулицях та прибудинкових територіях.

уточнили у відділі «гаряча лінія міста».

Як розповів в.о. начальника відділу ГЛМ Андрій Козак, після отримання такого звернення, інформація береться на контроль і одразу передається у відповідну службу міста для реагування.

Після виконаних робіт, представник відповідної служби звітує на гарячу лінію про виконання і після підтвердження виконання робіт мешканцем, який подавав звернення, це питання знімається з контролю.

Андрій Козак.

Нагадаємо, «гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба, де кожен мешканець Львова може отримати потрібну консультацію та звернутися до влади з вирішенням тих чи інших питань. Служба не тільки надає консультації, а й контролює, як вирішуються конкретні проблеми. Короткий номер відділу – 15-80.