Мешканці Львова активно користуються послугою «Гаряча лінія міста»

  • 22.02.2012, 10:37
  • 1064
Львів’янам - якісні послуги. Мешканці нашого міста оцінили переваги існування у місті «Гарячої лінії». Про це свідчать і статистичні дані, і позитивні відгуки мешканців нашого міста про цю послугу. У відділ «Гаряча лінія міста» від початку року надійшло 5 тисяч 977 усних звернень громадян телефоном.

З загальної кількості – 2 279 звернень стосувалися ситуації із транспортом;

    витоки води – 75 звернень; питання вуличного освітлення – 33 звернення; несправність ліфтів – 232 звернення; питання житлового господарства – 2722 звернення; питання благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) – 213 звернень; з інших питань ( несанкціоновану торгівлю, продаж алкоголю у нічний час,  на неробоче  радіо у квартирі, що голосно звучить музика) – 19 звернень.

У 2011 році було впроваджено у роботу модуль обробки дзвінків та ліній на Інформаційній довідці. Завдяки модулю обробки дзвінків та ліній з’явилась можливість у реальному часі вести моніторинг дзвінків, що прийняті, не прийняті та знаходяться в черзі, також формувати звіт по кількості прийнятих та втрачених дзвінків за будь-який період/

керівник адміністративно-господарського управління

Валентина Бартошик.