В Центр обслуговування мешканців у першому півріччі 2012 року звернулось близько 47 тис громадян
- Андрій Яремко
Слід зазначити, що за 1-ше півріччя 2012 року до районних Центрів обслуговування мешканців, що знаходяться в приміщеннях районних адміністрацій, надійшло 6240 звернень громадян, що на 666 звернень, або на 6,6%, менше, ніж за 1-ше півріччя 2011 року.
У зверненнях громадян до Львівської міської ради та її виконавчих органів найчастіше порушувались питання житлового господарства.
Житлові питання порушувались у 5752 зверненнях, що становить 27% від загальної кількості звернень (20746). Найчастіше громадяни звертаються з вимогами надання житла, переселення з аварійного або непридатного житла, ремонту житлового фонду: дахів, ліфтів, внутрішньобудинкових інженерних мереж тощо. Громадяни звертають увагу на порушення законодавства України при наданні дозволів на переобладнання, забудови та добудови житлових будівель за рахунок горищ та мансардних поверхів, добудови балконів.
Актуальними є проблеми модернізації, реконструкції житлового фонду. Переважна більшість наших городян, які потребують поліпшення житлових умов, у нових економічних умовах не мають можливості придбати нове житло, а тому вишукують можливість поліпшувати свої житлові умови шляхом модернізації та реконструкції старого житлового фонду, звертаючись до управління архітектури за відповідними висновками і дозволами (1756 звернень, що становить 8,5 % від загальної кількості звернень).
Оксана Сарабаха, в.о. начальника відділу «Центр обслуговування мешканців»
Значна кількість звернень стосується питань забезпечення соціального захисту населення (2841, 13,7%). Громадяни звертаються з проханням надати матеріальну допомогу для придбання ліків, одягу, продуктів харчування, оплати житлово-комунальних послуг.
Звернення з питань комунальної власності торкаються теми приватизації та надання в оренду нежитлових приміщень (2175, 10%).
Кількість звернень з питань землекористування становить 1475 (7%). Мешканці звертаються зі спірними питаннями землекористування, переоформлення права приватної власності на земельні ділянки, надання землі в тимчасове користування, виділення земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво, гаражі, городництво, садівництво, видачі актів приватної власності на земельні ділянки.
Багато громадян звертались з питанням сім'ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту (1220, 6%).
Нагадаємо, що Центр обслуговування мешканців Львівської міської ради проводить прийом документів з 8.00 до 19:00 години щодня, окрім п’ятниці, консультації з 9.00 до 18.00. В п’ятницю – з 8.00 до 17.45 год. Телефон інформаційної довідки Центру – 297-57-95.
Також Центри обслуговування мешканців працюють в усіх районах міста за такими адресами:
- Галицький Центр обслуговування мешканців: вул. Ференца Ліста, 1, каб. № 10, т. 261-10-38
- Шевченківський Центр обслуговування мешканців: вул. Липинського, 11, каб. № 105, т. 230-09-27
- Франківський Центр обслуговування мешканців: вул. Ген. Чупринки, 85, каб. №101, т.237-30-38
- Личаківський Центр обслуговування мешканців: вул. К.Левицького, 68, каб. №100, т.254-62-04
- Залізничний Центр обслуговування мешканців: вул. Виговського, 34, каб. №10, т. 295-82-36
- Сихівський Центр обслуговування мешканців: пр. Ч. Калини, 66 каб. №122, т. 254-64-09.