В Центр обслуговування мешканців у першому півріччі 2012 року звернулось близько 47 тис громадян

  • 10.09.2012, 09:42
  • 1268
  • Андрій Яремко
Якісні послуги для львів'ян. За 1-ше півріччя 2012 року до Львівської міської ради та її виконавчих органів надійшло 46664 звернень, з них 22049 звернень громадян, що на 1566 звернень, або на 6,6%, менше, ніж за 1-ше півріччя 2011 року. На особистих прийомах керівників виконавчих органів розглянуто 1834 звернення.

Слід зазначити, що за 1-ше півріччя 2012 року до районних Центрів обслуговування мешканців, що знаходяться в приміщеннях районних адміністрацій, надійшло 6240 звернень громадян, що на 666 звернень, або на 6,6%, менше, ніж за 1-ше півріччя 2011 року.

У зверненнях громадян до Львівської міської ради та її виконавчих органів найчастіше порушувались питання житлового господарства.

Житлові питання порушувались у 5752 зверненнях, що становить 27% від загальної кількості звернень (20746). Найчастіше громадяни звертаються з вимогами надання житла, переселення з аварійного або непридатного житла, ремонту житлового фонду: дахів, ліфтів, внутрішньобудинкових інженерних мереж тощо. Громадяни звертають увагу на порушення законодавства України при наданні дозволів на переобладнання, забудови та добудови житлових будівель за рахунок горищ та мансардних поверхів, добудови балконів.

Актуальними є проблеми модернізації, реконструкції житлового фонду. Переважна більшість наших городян, які потребують поліпшення житлових умов, у нових економічних умовах не мають можливості придбати нове житло, а тому вишукують можливість поліпшувати свої житлові умови шляхом модернізації та реконструкції старого житлового фонду, звертаючись до управління архітектури за відповідними висновками і дозволами (1756 звернень, що становить 8,5 % від загальної кількості звернень).

Оксана Сарабаха, в.о. начальника відділу «Центр обслуговування мешканців»

Значна кількість звернень стосується питань забезпечення соціального захисту населення (2841, 13,7%). Громадяни звертаються з проханням надати матеріальну допомогу для придбання ліків, одягу, продуктів харчування, оплати житлово-комунальних послуг.

Звернення з питань комунальної власності торкаються теми приватизації та надання в оренду нежитлових приміщень (2175, 10%).

Кількість звернень з питань землекористування становить 1475 (7%). Мешканці звертаються зі спірними питаннями землекористування, переоформлення права приватної власності на земельні ділянки, надання землі в тимчасове користування, виділення земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво, гаражі, городництво, садівництво, видачі актів приватної власності на земельні ділянки.

Багато громадян звертались з питанням сім'ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту (1220, 6%).

Нагадаємо, що Центр обслуговування мешканців Львівської міської ради проводить прийом документів з 8.00 до 19:00 години щодня, окрім п’ятниці, консультації з 9.00 до 18.00. В п’ятницю – з 8.00 до 17.45 год. Телефон інформаційної довідки Центру – 297-57-95.

Також Центри обслуговування мешканців працюють в усіх районах міста за такими адресами:

  • Галицький Центр обслуговування мешканців: вул. Ференца Ліста, 1, каб. № 10, т. 261-10-38
  • Шевченківський Центр обслуговування мешканців: вул. Липинського, 11, каб. № 105, т. 230-09-27
  • Франківський Центр обслуговування мешканців: вул. Ген. Чупринки, 85, каб. №101, т.237-30-38
  • Личаківський Центр обслуговування мешканців: вул. К.Левицького, 68, каб. №100, т.254-62-04
  • Залізничний Центр обслуговування мешканців: вул. Виговського, 34, каб. №10, т. 295-82-36
  • Сихівський Центр обслуговування мешканців: пр. Ч. Калини, 66 каб. №122, т. 254-64-09.