Мешканці Львова активно користуються послугою «Гаряча лінія»

  • 05.10.2012, 10:31
  • 5994
Львів’янам - якісні послуги. Мешканці нашого міста оцінили переваги існування у місті «Гарячої лінії 1580». Про це свідчать і статистичні дані, і позитивні відгуки мешканців нашого міста про цю послугу. У відділ «Гаряча лінія міста» за вересень місяць 2012 року надійшло 14 тисяч 694 усних звернень громадян, одержаних телефоном.

З загальної кількості – 2 357 звернень стосувалися таких проблем, як:

  • питання житлового господарства – 1146 звернень в тому числі:
  • транспортні питання – 226 звернень;
  • несправність ліфтів – 152 звернення;
  • питання економіки – 36 звернень
  • питання водопостачання – 36 звернень;
  • витоки води – 80 звернень;
  • відсутність подачі холодної води – 151 звернення;
  • відсутність подачі гарячої води – 107 звернень;
  • протікання даху та ринви – 116 звернень;
  • відсутність електрики в частині будинку – 46 звернень;
  • питання благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) – 346 звернень;
  • питання вуличної каналізації – 101 звернення.

Решта – 12 тисяч 337 усних звернень громадян, одержаних телефоном, стосувались прохання надати потрібну інформацію по тих чи інших питаннях.

Фактично за вересень, порівняно із аналогічним періодом минулого року, ми отримали лише на 1 104 дзвінки більше. Тобто місяць вересень не можна характеризувати якимсь надзвичайним ростом кількості звернень.

Утім хочу акцентувати, що цього року вересень відзначився великою кількістю скарг на сторонній запах на вулиці. Тобто через неприємний запах по місту було багато дзвінків, особливо в ранкові години. Наші працівники давали роз’яснення, що робиться, чому така ситуація, які заходи вживаються в місті тощо. І я вважаю, що це було важливо, бо не всі читають газети, дивляться телебачення, переглядають інтернет. А до нас потелефонувавши, вони отримували вичерпну інформацію і це, на мою думку, знімало певним чином напругу.

Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління