На прийом до керівництва районних адміністрацій Львова за 10 місяців звернулося 772 львів’ян

  • 02.11.2012, 10:31
  • 1694
У 2012 році на прийом до керівництва шести районних адміністрацій у Львові за період з січня до жовтня звернулося 772 мешканці, тоді як за аналогічний період 2011 року ця кількість дорівнювала 694 мешканцям.

Бачимо, що в порівнянні з минулим роком, у 2012-му спостерігається динаміка збільшення кількості мешканців, які записуються на прийоми до керівництва районних адміністрацій, крім Шевченківського та Личаківського районів. Так, на особистих прийомах громадян, керівництвом Шевченківської та Личаківської районних адміністрацій за 10 місяців цього року прийнято 71 та 91 мешканець відповідно, тоді як керівництво Галицької адміністрації, згідно з попереднім записом, прийняло 235 мешканців.

Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління ЛМР

До Галицької адміністрації звертається найбільше львів’ян. Це помітно і з кількості зареєстрованих звернень, і з кількості відвідувачів ЦОМу, який знаходиться у приміщенні ГРА. Це й не дивно, бо Галицький район – центральний у місті, зі старим житловим фондом, більшість будинків потребує ремонту, тому мешканці активно звертаються до керівництва району за допомогою у вирішенні проблемних питань.

Ми відчули гостру потребу здійснювати попередній запис на особистий прийом не тільки до голови РА, а й до заступника з питань ЖКГ, щоб мешканець мав змогу швидко та якісно вирішити проблему чи отримати кваліфіковану консультацію. За період травня-жовтня 2012 року до заступника голови ГРА було записано 74 жителів району.

Тетяна Скоропад, головний спеціаліст Центру обслуговування мешканців Галицького району

Найбільше мешканців турбують житлово-комунальні питання, тому частіше звертаються щодо проведення поточних та капітальних ремонтів будинків, покрівель, сходових кліток, жолобів, ринв, благоустрою прибудинкових території тощо. Слід зазначити, що проблеми, з якими звертаються мешканці, часто мають сезонний характер, тобто взимку актуальним є питання незадовільного теплопостачання, влітку – ремонті роботи, питання озеленення.

Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління ЛМР

Нагадаємо, прийом громадян головами районних адміністрацій проводиться кожну другу та четверту середу місяця, заступниками з питань ЖКГ – кожну першу і третю середу. Попередній запис здійснюється у Центрі обслуговування мешканців у приміщенні відповідної районної адміністрації.

Під час запису на особистий прийом спеціаліст Центру обслуговування мешканців з’ясовує прізвище, ім’я та по батькові заявника, адресу, номер контактного телефону, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи виконавчих органів він звертався, і яке було прийняте рішення; вивчає документи, інші матеріали, що їх подають громадяни для обґрунтування своїх звернень.  Запис громадян закінчується за 2 робочі дні до календарної дати прийому.

Додаткову інформацію щодо запису на прийом до посадовців міста можна отримати за телефоном: 297-57-95 (інформаційна довідка Центру обслуговування мешканців) та у Центрі обслуговування мешканців кожного з районів міста.

Довідка

  • Центр обслуговування мешканців Галицького району вул. Ф.Ліста, 1, каб.100, т. 261-10-38
  • Центр обслуговування мешканців Шевченківського району: вул. Липинського, 11, каб.101, т. 230-09-27
  • Центр обслуговування мешканців Франківського району: вул. Ген. Чупринки, 85, каб.101, т. 237-30-38
  • Центр обслуговування мешканців Личаківського району: вул. К.Левицького, 67, каб.100, т. 254-62-04
  • Центр обслуговування мешканців Залізничного району: вул. Виговського, 34, каб.10, т. 295-82-36
  • Центр обслуговування мешканців Сихівського району: просп. Червоної Калини,66, каб.122, т. 254-64-09