Уся інформація про послуги для львів’ян – в телефонному режимі

  • 06.11.2012, 11:09
  • 1327
Дізнатися інформацію доступно кожному. За консультацією до Львівської міської ради мешканці можуть звернутися телефоном - зекономити час та дізнатися порядок вирішення справи. Окрім особистих прийомів та електронних звернень, консультанти Центру обслуговування мешканців щодня надають консультації львів’янам по телефону 297-57-95. Це найбільш оперативний та доступний спосіб отримати конкретну інформацію, що і як потрібно зробити для вирішення свого питання. Завдяки попереднім консультаціям мешканці розуміють загальну картину вирішення питання та приймають рішення щодо подальших кроків.

Сьогодні наше пріоритетне завдання - наблизити усю необхідну інформацію до львів’ян так, щоб вони могли нею скористатися. Кожен мешканець, що має справу до міської ради, є нашим клієнтом, як ті, що мають можливість відвідати Центр обслуговування мешканців чи відкрити сторінку в інтернеті, так і  ті, хто таких можливостей не має. Часто мешканцям важко зрозуміти мову документів і вони потребують детальних роз’яснень про процедуру. Це знайома нам робота і ми намагаємося розтлумачити інформацію так, як цього потребує мешканець – зрозуміло і доступно.

Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління Львівської міської ради

В телефонному режимі консультанти Центру обслуговування мешканців допоможуть львів’янам правильно розпочати вирішення питання, та заощадити час на відвідини та спілкування з міськими посадовцями. В планах впроваджувати вузькоспеціалізовані консультації по телефону та розширювати спектр питань, з якими мешканець може звернутися по допомогу.

Номер телефону Центру обслуговування мешканців 297-57-95. Щодня на цей номер надходить від 60 до 100 і більше звернень. Мешканці здебільшого запитують про стан виконання своїх звернень, порядок отримання дозволів чи погоджень, інформацію про контакти та записуються на прийом до посадовців. Нагадаємо, у Львівській міській раді також працює гаряча лінія міста за номером телефону 15-80.

Розділити, з яким питанням куди звертатися, можна так:

15-80 – гаряча лінія міста для прийому повідомлень про аварійні ситуації та координації з іншими екстреними службами міста. Графік роботи – цілодобово.

297-57-95 - інформаційно-консультаційна лінія допомоги мешканцям з питань роботи Львівської міської ради. Графік роботи:  понеділок-четвер: 9:00 – 18:00, п’ятниця: 9:00 – 16:45. Основні завдання:

  • Надання інформації про контакти, графік роботи, основні завдання виконавчих органів Львівської міської ради,  їм підпорядкованих структур та комунальних установ;
  • Запис на прийом до керівників виконавчих органів Львівської міської ради, окрім міського голови;
  • Надання інформації про стан розгляду звернення до Львівської міської ради, зареєстрованого у відділі «Центр обслуговування мешканців»;
  • Надання роз’яснень щодо порядку вирішення питання,  яке належить до компетенції Львівської міської ради;
  • Надання інформації про події та заходи, які проводяться виконавчими органами Львівської міської ради або за їх підтримки;
  • Надання інформації про зміни та нововведення у місті, які впроваджують виконавчі органи Львівської міської ради або підпорядковані їм структури;
  • Збір та належне опрацювання пропозицій мешканців щодо покращення роботи виконавчих органів Львівської міської ради та інші.