Уся інформація про послуги для львів’ян – в телефонному режимі
Сьогодні наше пріоритетне завдання - наблизити усю необхідну інформацію до львів’ян так, щоб вони могли нею скористатися. Кожен мешканець, що має справу до міської ради, є нашим клієнтом, як ті, що мають можливість відвідати Центр обслуговування мешканців чи відкрити сторінку в інтернеті, так і ті, хто таких можливостей не має. Часто мешканцям важко зрозуміти мову документів і вони потребують детальних роз’яснень про процедуру. Це знайома нам робота і ми намагаємося розтлумачити інформацію так, як цього потребує мешканець – зрозуміло і доступно.
Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління Львівської міської ради
В телефонному режимі консультанти Центру обслуговування мешканців допоможуть львів’янам правильно розпочати вирішення питання, та заощадити час на відвідини та спілкування з міськими посадовцями. В планах впроваджувати вузькоспеціалізовані консультації по телефону та розширювати спектр питань, з якими мешканець може звернутися по допомогу.
Номер телефону Центру обслуговування мешканців 297-57-95. Щодня на цей номер надходить від 60 до 100 і більше звернень. Мешканці здебільшого запитують про стан виконання своїх звернень, порядок отримання дозволів чи погоджень, інформацію про контакти та записуються на прийом до посадовців. Нагадаємо, у Львівській міській раді також працює гаряча лінія міста за номером телефону 15-80.
Розділити, з яким питанням куди звертатися, можна так:
15-80 – гаряча лінія міста для прийому повідомлень про аварійні ситуації та координації з іншими екстреними службами міста. Графік роботи – цілодобово.
297-57-95 - інформаційно-консультаційна лінія допомоги мешканцям з питань роботи Львівської міської ради. Графік роботи: понеділок-четвер: 9:00 – 18:00, п’ятниця: 9:00 – 16:45. Основні завдання:
- Надання інформації про контакти, графік роботи, основні завдання виконавчих органів Львівської міської ради, їм підпорядкованих структур та комунальних установ;
- Запис на прийом до керівників виконавчих органів Львівської міської ради, окрім міського голови;
- Надання інформації про стан розгляду звернення до Львівської міської ради, зареєстрованого у відділі «Центр обслуговування мешканців»;
- Надання роз’яснень щодо порядку вирішення питання, яке належить до компетенції Львівської міської ради;
- Надання інформації про події та заходи, які проводяться виконавчими органами Львівської міської ради або за їх підтримки;
- Надання інформації про зміни та нововведення у місті, які впроваджують виконавчі органи Львівської міської ради або підпорядковані їм структури;
- Збір та належне опрацювання пропозицій мешканців щодо покращення роботи виконавчих органів Львівської міської ради та інші.