Пропозиції міського голови щодо структури міської ради депутати розглядають за основу

  • 07.02.2013, 16:45
  • 1152
Міський голова запропонував зміни до структури виконавчих органів міської ради. Незважаючи на те, що відповідно до чинного законодавства структуру на сесії розглядають за поданням міського голови, депутати проголосувати за розгляд її за основу.

В нас достатньому довгі були дебати по пропозиціях стосовно структури, були різні варіанти. Від останнього засідання ми домовились, що будуть проведені відповідні консультації. Два рази я запрошував на зустріч керівників фракцій, тих, хто був уповноважений від фракцій. Ми два рази проводили зустріч, я пропонував свою пропозиції, були пропозиції, озвучені від депутатів.

Те, що я сьогодні пропоную – це є ця межа компромісу, яка може бути виключно для того, щоби в місті була керованість, щоби була можливість приймати рішення і виконувати свої обов’язки відповідно до чинного законодавства. Це є прерогатива міського голови, тому я коротко озвучу основні зміни, які пропонуються до структури.

Перша зміна – це зміна загальної чисельності апарату ради та її виконавчого комітету в загальній чисельності 1250 осіб, що є на 75 осіб менше, ніж було і є дотепер. Це є надзвичайно складний процес, тому що з хорошими людьми є проблеми. Нам треба буде проводити відповідну атестацію, і ті люди, які не пройдуть її, ми будемо їм дякувати.

Принципові зміни до тієї структури, яка є зараз:

  • пропонується вивести управління контролю і аудиту зі складу департаменту «Адміністрація міського голови», надати йому статус юридичної особи та підпорядкувати Львівському міському голові;
  • також пропонується підпорядкувати Львівському міському голові департамент фінансової політики;
  • пропонується реорганізувати юридичне управління у юридичний департамент, залишивши його у підпорядкування керуючого справами виконкому та встановивши, що у нього входять управління судової роботи, управління судової експертизи нормативно-правових актів та управління судового забезпечення ЛМР та її виконавчих органів;
  • пропонується реорганізувати відділ кадрів у управління кадрів, підпорядкувавши його  керуючому справами виконкому;
  • передбачити у складі управління «Секретаріат ради» відділ контролю за виконанням рішень ради;
  • перейменувати посаду заступника міського голови з підготовки до ЄВРО-2012 на посаду заступника міського голови з питань розвитку міста;
  • перейменувати департамент «ЄВРО-2012» у департамент розвитку міста;
  • перейменувати департамент житлового господарства та інфраструктури на департамент інфраструктури;
  • управління житлового господарства на управління житлового господарства та розвитку ОСББ, підпорядкувати його першому заступнику міського голови;
  • управління капітального будівництва ввести до складу департаменту інфраструктури;
  • перейменувати управління міжвідомчої координації департаменту «Євро-2012» на управління інформаційних технологій департаменту розвитку міста;
  • ліквідувати управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури департаменту «ЄВРО-2012»

Виконавчому комітету розробити та подати міській раді на затвердження проект ухвали про розмежування повноважень виконавчими органами до 1 травня 2013 року.

Андрій Садовий, голова Львова