Центр надання адміністративних послуг створює новий Реєстр адміністративних послуг

  • 27.02.2013, 10:13
  • 1270
Сьогодні забезпеченням доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги є використання Інтернету, що є офіційним джерелом отримання даних про надання адміністративних послуг. Таким чином, фізична або юридична особа отримує інформацію про будь-яку адміністративну послугу міської ради, її виконавчих органів, територіальних органів центральної виконавчої влади, не відходячи від комп'ютера.

Першим кроком до створення такого сервісу є Реєстр адміністративних послуг. Реєстр — це єдина електронна база даних про адміністративні послуги, що надають, відповідно до законодавства, суб'єкти надання адміністративних послуг.

Існуючий Реєстр вже не відповідає тим вимогам, які ставлять перед нами наші відвідувачі. Він не надає повної інформації про адміністративні послуги (наприклад, про розмір плати /адміністративний збір/, результат надання адміністративної послуги, правові підстави для надання адміністративної послуги та встановлення розміру плати за її надання тощо). Ця інформація міститься у стандартах адміністративних послуг.

Метою створення нового Реєстру є ведення обліку адміністративних послуг та забезпечення вільного доступу до інформації про суб'єктів надання таких послуг, а також порядок, умови і розмір плати за їх надання у зручному та доступному форматі.

Новий перелік адміністративних послуг буде винесено на розгляд виконавчого комітету міської ради. Крім того, до нового Реєстру будуть включені і інші адміністративні органи, які залучені до процесу надання послуг, що надаються виконавчими органами міської ради. Наприклад, зараз очікуємо відповіді від Держземагентства у м. Львові та міського управління юстиції

Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління  ЛМР