«Державне казначейство - це, по суті, банк, який повинен обслуговувати», - Олег Іщук
Коли у 1991 році Бюджетний кодекс був прийнятий, ми з жахом побачили, що казначейське обслуговування повністю розповсюджене на місцеві бюджети. Для на тоді стало зрозуміло, що це є початком кінця місцевого самоврядування, яке по суті, зараз перебуває в стагнації, тому що вийшло стільки підзаконних актів до бюджетного кодексу, що практично перетворило такий орган як державне казначейство у, фактично, орган виконання місцевих бюджетів. Як можна було кошти громади кинути в один котел з державним та обласним бюджетами?
Вже 4 чи 5 років є проблеми з виконанням наших платіжних вимог. А у минулому році проблеми почались всередині літа. І на кінець року в нас виникло 28 млн невиконаних платіжних доручень. Це десятиденні надходження до міського бюджету. Ми винні гроші за виконані роботи. Організації чекають на ці гроші, це заробітна плата робітників. І ця ситуація продовжується і в цьому році.
Олег Іщук, директор департаменту фінансової політики
Довідка
Організатори та партнери: КУ Інститут міста, Львівська міська рада, Львівське регіональне відділення Асоціації міст України, Офіс Ради Європи в Україні, Програма розвитку ООН в Україні, Фонд Фрідріха Науманна за Свободу, проект Місцевий економічний розвиток міст України, Німецьке товариство міжнародного співробітництва.