3 квітня у Львові відбувся практичний семінар в рамках засідання секції туристичних міст

  • 04.04.2013, 19:21
  • 912
  • Інна Анісімова
«Тільки за рахунок інтелекту і креативу сьогодні можна рухати туристичну галузь», - вважає Віталій Загайний. Таку думку він висловив на секції туристичних міст Львівського відділення Асоціації міст України.

У програмі семінару відбулися виступи практиків туристичного напрямку як з боку бізнесу, так і службовців місцевої влади. Усі доповіді мали прикладний характер і надавали максимально практичні рекомендації. У підсумку в межах 2013 року заплановано низку заходів, серед яких: проведення навчань та тренінг-семінарів для працівників туристичної сфери, промоція власних туристичних продуктів, в тому числі, створення промо-роликів міст і розміщення їх в мережі Інтернет.

«Ми готові взяти на себе організаційну ініціативу і провадити процес навчання спеціалістів туристичної галузі, бо розуміємо, що на це є потреба. Ми робимо це не для того, щоб когось обмежити, а навпаки – допомогти.  Пройди навчання і займайся - будь корисний місту і громаді», - каже Віталій Загайний, заступник директора Львівського відділення Асоціації міст України.

Ігор Губіліт запропонував покрокову програму збільшення туристичної привабливості невеликого містечка.

Виділяйся або помри» - одна з основних тенденцій сьогодення у сфері туризму, а її реалізація полягає у  створенні унікального туристичного продукту, промоції ярмарків, фестивалів та інших атракцій. «Завдяки моїм практичним аматорським порадам сподіваюсь перебування туристів у інших містах стане приємнішим і комфортнішим.

Ігор Губіліт, директор компанії-туроператора «Відвідай»

Туризм справді може стати рятівним колом для багатьох міст: Лев Підлесецький ілюструє такий підхід на прикладі англійського міста Йорк, де 11 000 населення задіяні у сфері туризму і обслуговують по кілька сотень тисяч туристів на рік. Таким чином туристична сфера стає основним джерелом наповнення місцевого бюджету. Міста і селища львівської області поступово стають на такий шлях свого розвитку і фінансування:

У 2011 році у нас був пік обліку туристів, тоді ця цифра становила 47 тисяч осіб. Зараз ми переживаємо перехідний етап у своїй роботі – ми отримали міжнародний грант по програмі «Польща-Україна-Білорусь» на туристичне маркування і облаштування міської ратуші під оглядовий майданчик. Сподіваємося, що це дасть нам додатковий поштовх до розвитку у туристичній сфері.

Петро Вихопень , міський голова Жовкви

Також важливою складовою роботи  на 2013 рік  стає експертна участь у підготовці і актуалізації програм розвитку туризму.

Часто людям на місцях здається, що їм потрібні великі гроші на відновлення якогось великого пам’ятника чи будинку, де жила відома людина чи родина. А насправді, для того, щоб люди приїхали в це містечко чи село потрібно зовсім інше - створити яскраву подію.

Віталій Загайний