3 квітня у Львові відбувся практичний семінар в рамках засідання секції туристичних міст
- Інна Анісімова
У програмі семінару відбулися виступи практиків туристичного напрямку як з боку бізнесу, так і службовців місцевої влади. Усі доповіді мали прикладний характер і надавали максимально практичні рекомендації. У підсумку в межах 2013 року заплановано низку заходів, серед яких: проведення навчань та тренінг-семінарів для працівників туристичної сфери, промоція власних туристичних продуктів, в тому числі, створення промо-роликів міст і розміщення їх в мережі Інтернет.
«Ми готові взяти на себе організаційну ініціативу і провадити процес навчання спеціалістів туристичної галузі, бо розуміємо, що на це є потреба. Ми робимо це не для того, щоб когось обмежити, а навпаки – допомогти. Пройди навчання і займайся - будь корисний місту і громаді», - каже Віталій Загайний, заступник директора Львівського відділення Асоціації міст України.
Ігор Губіліт запропонував покрокову програму збільшення туристичної привабливості невеликого містечка.
Виділяйся або помри» - одна з основних тенденцій сьогодення у сфері туризму, а її реалізація полягає у створенні унікального туристичного продукту, промоції ярмарків, фестивалів та інших атракцій. «Завдяки моїм практичним аматорським порадам сподіваюсь перебування туристів у інших містах стане приємнішим і комфортнішим.
Ігор Губіліт, директор компанії-туроператора «Відвідай»
Туризм справді може стати рятівним колом для багатьох міст: Лев Підлесецький ілюструє такий підхід на прикладі англійського міста Йорк, де 11 000 населення задіяні у сфері туризму і обслуговують по кілька сотень тисяч туристів на рік. Таким чином туристична сфера стає основним джерелом наповнення місцевого бюджету. Міста і селища львівської області поступово стають на такий шлях свого розвитку і фінансування:
У 2011 році у нас був пік обліку туристів, тоді ця цифра становила 47 тисяч осіб. Зараз ми переживаємо перехідний етап у своїй роботі – ми отримали міжнародний грант по програмі «Польща-Україна-Білорусь» на туристичне маркування і облаштування міської ратуші під оглядовий майданчик. Сподіваємося, що це дасть нам додатковий поштовх до розвитку у туристичній сфері.
Петро Вихопень , міський голова Жовкви
Також важливою складовою роботи на 2013 рік стає експертна участь у підготовці і актуалізації програм розвитку туризму.
Часто людям на місцях здається, що їм потрібні великі гроші на відновлення якогось великого пам’ятника чи будинку, де жила відома людина чи родина. А насправді, для того, щоб люди приїхали в це містечко чи село потрібно зовсім інше - створити яскраву подію.
Віталій Загайний