У 2013 році Центр надання адміністративних послуг прийняв майже 33,5 тис звернень громадян

  • 03.02.2014, 08:57
  • 579
Як інформує адміністративно-господарське управління, за 2013 рік до Львівської міської ради та її виконавчих органів надійшло 33 тисячі 470 звернень. У зверненнях найчастіше порушувались питання житлового господарства.

Житлові питання порушувались у 7656 зверненнях, що становить 22,9% від загальної кількості. Найчастіше громадяни звертаються з вимогами надання житла, ремонту житлового фонду: дахів, ліфтів, внутрішньобудинкових інженерних мереж тощо. Звернення з питань комунальної власності, яких було 1249 і 3,7% відповідно, стосуються теми приватизації та надання в оренду нежитлових приміщень.

Актуальними для мешканців є проблеми модернізації, реконструкції житлового фонду. Переважна більшість наших містян, які потребують поліпшення житлових умов, у нових економічних умовах не мають можливості придбати нове житло, а тому вишукують можливість поліпшувати свої житлові умови шляхом модернізації та реконструкції старого житлового фонду, звертаючись до управління архітектури за відповідними висновками і дозволами (3581 звернень, що становить майже 10,7% від загальної кількості звернень).

Кількість звернень з питань землекористування становить 3829 (11,4%). Мешканці звертаються зі спірними питаннями землекористування, переоформлення права приватної власності на земельні ділянки, надання землі в тимчасове користування, виділення земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво, гаражі, городництво, садівництво тощо.

Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління

Нагадаємо, що Центр надання адміністративних послуг працює у приміщенні Ратуші на першому поверсі. Графік роботи – з 8.00 до 19.00 год (в п’ятницю до 17.45 год) без обідньої перерви. Телефон Центру надання адміністративних послуг – 297-57-95.