На «гарячу лінію міста» у 2013 році надійшло 217 тис дзвінків
У 2013 році було зафіксовано 41778 аварійних ситуацій та звернень від мешканців Львова, що на 18% більше, ніж у 2012 році. Якщо проаналізувати тематику звернень, то слід підкреслити, що зростання зумовлене певними змінами, які були спрямовані на підвищення якості надання послуг комунальними службами міста. Так, наприклад, у 2013 році значна частина ліфтів у місті передано на обслуговування комунальному підприємству «Львівсвітло», якому були виставлені високі вимоги щодо реагування на звернення мешканців та контролю, і безперечно ці зміни знайшли своє відображення у роботі «гарячої лінії міста». Кількість таких звернень у 2013 році зросла на 33%. На сьогодні ситуація внормувалась і звернень стало менше. Приділяючи велику увагу забороні продажу алкоголю у нічний час чи неповнолітнім. Завдяки небайдужості львів’ян, теж маємо зростання динаміки більше, як на 50%.
Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління ЛМР
Якщо проаналізувати інші типи, то порівнюючи 2013 рік з 2012 роком, бачимо зростання по таких питаннях:
|
2012 рік |
2013 рік |
Благоустрій |
1701 |
2556 |
Теплопостачання |
370 |
563 |
Вуличне освітлення |
260 |
369 |
Електропостачання |
312 |
487 |
Житлове господарство |
16632 |
20143 |
Слід відзначити зменшення кількості звернень - щодо вивозу сміття, скарг на відсутність холодного водопостачання майже на 37%. Практично не змінилась кількість звернень щодо витоків води на вулиці (799 - у 2012, 789 - у 2013) та з питань газопостачання.
Завдяки злагодженій роботі команди кол-центру і служб міста, розумінні потреб міста, отримано достатньо високу оцінку якості роботи від городян. У 2013 році вперше проведене дослідження якості роботи служби показало, що індекс загальної оцінки роботи ГЛМ знаходиться на рівні 4,09 із 5-ти максимальних, де 1 – зовсім не задоволені, а 5 – цілком задоволені роботою ГЛМ.
Валентина Бартошик
Гаряча лінія міста прагне надавати якісні послуги і при цьому пильно слідкує за результатами. Постійний аналіз роботи дає можливість оперативно приймати рішення. Завдяки якісній роботі служб міста львів’яни сьогодні мають доступний сервіс вирішувати побутові питання, слідкувати за порядком у місті та висловлювати пропозиції, контактуючи з владою.
Віра Фрис, керівник відділу «гаряча лінія міста»
«Гаряча лінія міста» – це цілодобова служба міської ради, яка працює за телефоном 1580 і 2975-911. Працівники опрацьовують телефонні звернення, надають консультації, реєструють проблемні питання, скеровують на виконання у служби міста та забезпечують контроль, завдяки зворотному контакту з мешканцями.