«Торік сума коштів в бюджеті від розміщення рекламних засобів збільшилась на 1,9%», - І. Кулинич
- Мар’яна Щепанська
Серед позитивів і те, що міжнародне рейтингове агентство Standard & Poor’s підтвердило кредитний рейтинг міста - «ССС+» за міжнародною шкалою. Важливим моментом є також залучення якомога більшої кількості грантових коштів у розвиток Львова, а не коштів із бюджету, тож надзвичайно важливе місце у розвитку міста мали закордонні інвестори.
Як зазначила І. Кулинич, торік департаментом було успішно реалізовано низку цікавих проектів, зокрема «Жінки у підприємництві», «Мій бізнес» і «Гендерне бюджетування на місцевому рівні».
У 2013 році також було підписано Меморандум між департаментом економічної політики та Асоціацією платників податків України і Меморандум про впровадження стандарту відкритості та прозорості державних закупівель для ОМС України з Transparency International.
Важливим було й спільне рішення з РА і правоохоронними органами про заборону грального бізнесу й обмеження продажу алкоголю.
Щодо коштів від розміщення рекламних засобів, які поступили до міського бюджету впродовж минулого року, то, порівняно з 2012 роком, сума збільшилась на 1,9 % і склала близько 1,6 млн грн. Щодо майна комунальної власності, то у цій сфері в 2013 році було прийнято 6 ухвал про приватизацію 69 об’єктів нерухомого майна.