З початку року в Центрі надання адміністративних послуг прийняли 4466 заяв на отримання адміністративних послуг

  • 23.04.2014, 14:51
  • 502
Впродовж першого кварталу 2014 року в Центрі надання адміністративних послуг прийняли 4466 заяв на отримання адміністративних послуг, з них 227 заяв від фізичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності і 1239 - від юридичних осіб.

Найбільш затребуваними адміністративними послугами стали послуги управління архітектури та комунальної власності, зокрема:

  • приватизація нежитлових приміщень комунальної власності способом викупу;
  • надання в оренду вільних нежитлових приміщень комунальної власності;
  • продовження договору оренди нежитлових приміщень;
  • оцінка майна комунальної власності.

Серед адміністративних послуг управління архітектури переважають послуги на реконструкцію та будівництво, а саме:

  • надання містобудівних умов та обмежень на будівництво та реконструкцію об’єктів містобудування;
  • погодження проектів вивісок;
  • затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини на проектування та реконструкцію об’єктів містобудування;
  • надання висновків щодо обмежень користування земельною ділянкою.

Ми періодично проводимо моніторинг кількості заяв на отримання адміністративних послуг, з метою визначення показників ефективності діяльності Центру надання адміністративних послуг. Ця інформація дає можливість побачити, які адміністративні послуги є найбільш актуальними в певний період часу. Наприклад, серед прийнятих адміністративних послуг 20% - питання архітектури. Це дає зрозуміти, що на даний час ті питання є важливими для багатьох людей. Саме на таку інформацію ми опираємося, розміщуючи інформаційні матеріали в приміщенні центру. Також, порівнявши кількість прийнятих звернень, можна зробити висновок, що за адміністративними послугами частіше звертаються юридичні особи.

Оксана Сарабаха, заступник начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Нагадаємо, що з 1 квітня 2013 року в Центрі надання адміністративних послуг працює послуга смс-інформування, яка дозволяє інформувати мешканців про готовність до  видачі результату адміністративної послуги.