Центр надання адміністративних послуг змінює систему обслуговування
![](/img/843x500/b/cnap1-ae89d1ad.jpg)
Продовжуючи роботу над підвищенням рівня обслуговування у ЦНАПах, ми зараз готуємо наших фахівців до надання нових послуг, підвищуємо їхній рівень компетентності у кожній галузі. Наступним етапом буде серія навчань, пов’язана із вивченням комунікативних стандартів, стресостійкістю, особистісним розвитком. Зараз ми шукаємо відповідних фахівців. Зазначені навчання проводяться з метою впровадження нової послуги: прийому заяв на отримання адміністративної послуги у кожному з 7-ми Центрів надання адміністративних послуг (міський ЦНАП та його 6 територіальних підрозділів).
Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління
Відтак, з 17 листопада 2014 року мешканці, які до цього часу могли звертатися за адміністративною послугою, яку надає Львівська міська рада лише в ЦНАП на пл. Ринок, 1, зможуть подавати такі заяви і у Центрах надання адміністративних послуг в районних адміністраціях. Важливим також є те, що результат адміністративної послуги можна буде забрати в тому ЦНАПі, де і була подана заява.
За результатами дводенних навчань з питань економіки, львів’яни можуть вже звертатись у територіальні підрозділи та замовляти такі послуги:
- Повідомна реєстрація колективних договорів;
- Встановлення режиму роботи для об’єктів торгівлі та побутового обслуговування, ресторанного господарства у тимчасових спорудах торговельного призначення;
- Встановлення режиму роботи для стаціонарних об’єктів торгівлі та побутового обслуговування, ресторанного і ринкового господарства;
- Погодження здійснення одноразової торгівлі під час проведення виставок-ярмарків, святкових заходів на території м. Львова;
- Погодження реалізації питної води додаткової обробки з автоцистерни;
- Погодження здійснення сезонної торгівлі баштанними культурами на території м. Львова;
- Встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;
- Продовження пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;
- Скасування пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;
- Внесення змін до дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- Продовження дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- Розрахунок розміру пайового внеску на створення та розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;
- Укладення договору про пайову участь.
З бланками заяв та інформаційними картками із переліком необхідних документів можна ознайомитися в рубриці «Реєстр послуг» на офіційному сайті Львівської міської ради за посиланням: http://city-adm.lviv.ua/portal/directory-services/lvivska-miska-rada/upravlinnia-ekonomiky.
Важливо! У випадку, якщо Ви не задоволені рівнем обслуговування у ЦНАП, просимо Вас телефонувати на гарячу лінію міста за телефоном 15-80 та повідомляти про такі факти.