Львів’яни оцінили зміни у роботі Центру надання адміністративних послуг

  • 23.12.2014, 10:34
  • 801
  • Марта Більська
З 6 до 20 листопада Центр надання адміністративних послуг здійснював серед відвідувачів дослідження щодо оцінювання якості роботи ЦНАП. Загалом результати дослідження показують, що мешканці дуже високо оцінюють роботу Центру надання адміністративних послуг.

Мешканці дуже високо оцінили ввічливість працівників, графік роботи Центру, якість та точність наданої інформації, компетенцію та знання процедури працівників. Саме ці показники і є основними функціями роботи ЦНАП.

Дещо нижчі оцінки отримали час очікування прийому та рівень пристосованості приміщення ЦНАП до відвідування людей із обмеженими фізичними можливостями. Перший критерій якраз не належить до основних показників якості роботи Центру, оскільки врегулювання кількості відвідувачів ЦНАП не входить до безпосереднього вектору компетенції його працівників. Що стосується непристосованості приміщення Центру для відвідувачів із обмеженими фізичними потребами, то вирішення цього питання Адміністративно-господарське управління вважає пріоритетним.

Як можемо спостерігати, середня оцінка щодо кожного із наведених факторів становить не менше, аніж 4,00 із 5,00 максимальних балів, що вказує на високу оцінку респондентами роботи ЦНАП. Серед наведеного переліку респонденти найвище оцінюють ввічливість працівника (4,85), загальний стан приміщення (4,80) та графік роботи Центру (4,79). Порівняно меншу задоволеність у відвідувачів ЦНАП викликає рівень пристосованості приміщення Центру для людей із обмеженими фізичними можливостями (4,28). Загальна ж оцінка роботи Центру становить 4,66 із 5,00 можливих.

Валентина Бартошик, начальник Адміністративно-господарського управління ЛМР

Загалом було опитано 400 респондентів – мешканців міста, які звернулись в Центр надання адміністративних послуг протягом листопада 2014 року. Цікаво, що 54,1% опитаних звертались до Центру надання адміністративних послуг вперше.

За результатами дослідження, більшість мешканців звертається до ЦНАП з метою подання заяви (з пакетом документів або без) та отримання консультації.

Більша половина опитаних зазначила, що питання, з яким вони звернулись до ЦНАП, були вирішені. У 18,8% опитаних проблема не була вирішена. Серед причин респонденти вказали на нестачу необхідних документів або відсутність вільних працівників.

Що стосується часу очікування в черзі на отримання послуг чи консультації в ЦНАП, то більшості опитаних довелося чекати не більше 10 хвилин. 21,6% довелось пробути у черзі до 30 хвилин. 16,2% взагалі не довелось чекати.

Респондентам також було надано змогу оцінити роботу ЦНАП, порівняно з минулим роком. Більшість опитаних вважає, що якість наданих Центром послуг протягом останнього року значно покращилась.

Серед рекомендацій щодо покращення роботи ЦНАП можна виділити підвищення рівня пристосованості приміщення Центру для літніх людей та людей із обмеженими фізичними можливостями; збільшення кількості працівників з метою пришвидшення роботи Центру; підвищення рівня компетентності працівників; спрощення процедури реєстрації відвідувачів Центру; створення можливості дистанційної реєстрації в черзі.

Валентина Бартошик