У Львівській мерії створять інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю

  • 19.06.2015, 18:10
  • 1145
  • Мар’яна Щепанська
Рада проголосувала за створення з 1 вересня інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Львівської міської ради.

Відтак, ухвалою внесено зміни в додаток до ухвали «Про затвердження структури виконавчих органів ЛМР, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання», підпорядкувавши інспекцію міському голові Львова. Міськрада повинна затвердити положення про інспекцію та її структуру, а мер міста – штатну чисельність у межах загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів. Юридичне управління повинне також підготувати відповідні зміни та доповнення до ухвали «Про розмежування повноважень між виконавчими органами» та винести їх на розгляд сесії.

Всім відомо, що законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та вдосконалення містобудівного законодавства», містам обласного значення надано право створювати в своєму складі інспекції архітектурно-будівельного контролю, які згодом отримають повноваження надавати дозволи на будівництво об’єктів 1-4 категорії, а також приймати рішення про приведення цих об’єктів в експлуатацію. Також зазначеним інспекціям буде надано право контроль, проводити відповідні перевірки, складати протоколи про адміністративні правопорушення, виступати позивачами та відповідачами в суді.

керівник юридичного управління ЛМР Гелена Пайонкевич

Однак, у випадку, якщо ж міськрада до 1 вересня не створить інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю, зазначені повноваження будуть передані до відповідного уповноваженого Облдержадміністрації, зазначає службовець.

Принципово розглянути це питання саме зараз, адже є ще кілька необхідних етапів, які потрібно пройти. Так, наступним кроком після прийняття цієї ухвали буде винесення на розгляд сесії міської ради положення про створення інспекції, затвердження штатного розпису. І вже зараз необхідно створити комісію, щоб розпочати процедуру приймання архівних документів, які напрацювала існуюча інспекція, станом на сьогодні. Також нам потрібно буде визначити приміщення для зберігання архіву і зареєструвати цю інспекцію як юридичну особу.

Гелена Пайонкевич