Відтепер мешканці Сихова більшість послуг можуть отримати в одному місці – у новому Центрі надання адміністративних послуг на пр. Червоної Калини

  • 06.10.2015, 15:55
  • 18146
  • Марта Більська
Влада стає ближчою і більш відкритою. Львівська міська рада спрощує життя мешканців. Тепер всі послуги можна отримати в єдиному місці. Для мешканців Сихівського району відкрили новий Центр надання адміністративних послуг на пр. Червоної Калини, 72А. Подати звернення, записатись на прийом до посадовця, подати заяву на отримання адміністративної послуги, отримати результат послуги – все це доступно для сихівчан у новому офісі ЦНАП.

Коли ми сьогодні говоримо про ефективне управління в країні чи в місті, то розуміємо під цим не лише фахових працівників тих чи інших структур, а й змінену філософію роботи – відкрита, доступна влада, яка спілкується зі своїми мешканцями, оперативно і якісно надає усі необхідні послуги і прозоро звітує про свою роботу.

Сьогодні ми говоримо про зміну якості надання послуг – електронний документообіг в міській раді, електронну картку мешканця, єдиний портал електронних послуг. Ми використовуємо досвід провідних країн.

міський голова Львова Андрій Садовий

Оновлені центри плануємо відкрити у всіх районах нашого міста. Це, перш за все, зручність для мешканців міста Львова. Після відкриття ЦНАП на пр. Червоної Калини, 72А мешканцям Сихівського району не потрібно їхати у Львівську міську раду, аби подати звернення, записатись на прийом до посадовця, в тому числі і до міського голови, подати заяву на отримання адміністративної послуги, отримати результат послуги. Все це можна зробити у Центрі надання адміністративних послуг Сихівського району.

начальник адміністративно-господарського управління Львівської міської ради Валентина Бартошик

Окрім того, збільшився перелік послуг, які можна отримати в ЦНАП. Зокрема, мешканці можуть звернутися за послугами:

  • Львівської міської ради та її структурних підрозділів (в тому числі і документів дозвільного характеру);
  • Державної міграційної служби (оформлення та видача паспорта громадянина України, вклейка фотокартки при досягненні 25- та 45-річного віку, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання громадян);
  • Державної реєстраційної служби (реєстрація речових прав, реєстрація юридичних осіб та СПД тощо);
  • Держземагентства у м. Львові Львівської області;
  • Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області (подача декларації про початок виконання підготовчих робіт, будівельних робіт, про готовність об’єкта до експлуатації);
  • Держгімпромнагляду (реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів тощо).

Новостворений офіс на Сихові є достатньо просторим, його площа 250 кв. м. Створено також умови для людей з особливими потребами. Офіс обладнаний електронною системою керування чергою, яка зарекомендувала себе з позитивного боку у Центрі надання адміністративних послуг м. Львова, що на пл. Ринок, 1.

Центр надання адміністративних послуг м. Львова на пр. Червоної Калини, 72А поділений на функціональні зони:

  • рецепція («Інформаційна довідка»), де можна отримати бланк заяви, інформаційну картку адміністративної послуги з переліком документів, зареєструватись в електронній системі керування чергою;
  • зала очікування та написання заяв;
  • дитячий куточок;
  • дві операційні зали.

Роботу нового офісу забезпечуватимуть 12 адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Львівської міської ради. Також до роботи плануємо залучити фахівців відповідних державних органів (міграційної служби, реєстраційної служби) для надання консультацій та роботи в ЦНАП м.Львова на пр.Червоної Калини.

Особливістю ЦНАПу на Сихові є надання послуг ДМС і Державної реєстраційної служби (в міському центрі таких умов немає). Наша мета – відкрити у кожному районі такий офіс з максимальним переліком послуг, щоб кожний львів’янин звертався туди, де йому зручніше – в ЦНАП біля дому чи роботи.

Валентина Бартошик

Наступні офіси відкриють на вул. К. Левицького та М. Хвильового. Ремонтні роботи практично завершені, триває внутрішнє оформлення, пошук персоналу.

Нагадаємо, з 2009 року запроваджено «гарячу» лінію міста 15-80, на яку можна звернутись з будь-якою проблемою. Звернення буде закрито лише після згоди заявника. За цей час опрацьовано близько 1 млн. дзвінків.

Львів – перше місто в Україні, яке в червні 2015 року відкрило інтернет-портал «Особистий кабінет мешканця» з важливими електронними послугами (замовлення завірених копій ухвал ЛМР, видача довідок про перебування на квартирному обліку, довідки про несудимість в МВС, довідки про доходи в ДФС, а також низка електронних сервісів, таких як електронне звернення тощо).

Відповідно до програми «Львів 2020», у пріоритетах роботи міської влади на наступні роки – щоб Центри надання адміністративних послуг стали єдиним вікном вирішення питань львів’ян (від водійських прав до реєстрації підприємства). Львів першим в Україні розпочне видавати мешканцям електронні картки міжнародного взірця – «Картка львів’янина». Це сучасна соціальна банківська платіжна ID-картка, що надаватиме доступ до міських послуг.

Детальніше з пріоритетами можна ознайомитись на сайті: http://lviv2020.com/.

Довідка

Ухвалою Львівської міської ради № 3318 від 15.05.2014 утворено Центр надання адміністративних послуг м. Львова, який знаходиться на пл. Ринок, 1, у приміщенні Ратуші, а також шість територіальних підрозділів у кожному районі міста.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р затверджено перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які повинні надаватися через Центри надання адміністративних послуг. Відтак, виникла необхідність розширювати територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м. Львова, забезпечивши тим самим створення комфортних умов для мешканців при спілкуванні з владою.