За 2015 рік на «Гарячу лінію міста» надійшло більше 226 тис. звернень громадян

  • 25.02.2016, 10:37
  • 690
  • Марта Більська
У відділ «Гаряча лінія міста» у 2015 році надійшло 65 881 повідомлення про аварійні ситуації, що, порівняно з 2014 роком, більше на 11% або на 7 208 звернень (у 2014 році їх надійшло 58 673). На «Гарячу лінія міста» у 2015 році надійшло 226 102 усні звернення громадян, одержаних телефоном. Це на 14 238 звернень більше, ніж у 2014 році (211 864).

Загальна кількість звернень щодо аварійних ситуацій:

  •  аварії на інженерних мережах – 7 613 звернень, у тому числі:

- електропостачання – 795;

- водопостачання – 2 687;

- каналізація – 802;

- теплопостачання – 1 914;

- газопостачання – 239;

- витоки води – 1 176;

- питання вуличного освітлення – 773 звернення;

- несправність ліфтів – 3 686 звернень;

- транспортні питання – 4 691 звернення;

  •  питання житлового господарства – 27 480 звернень, в тому числі:

- режим теплопостачання будинку – 3 999;

- витоки води в підвалі та у квартирі – 2 120;

- витоки каналізації в підвалі та у квартирі – 2 424;

- проблеми з дахами та ринвами – 1 600;

- відсутність освітлення сходових кліток – 1 595;

- відсутність електропостачання в частині будинку та у квартирі – 6 380;

- проблеми з гарячим водопостачанням – 2 580;

- не прибирається і не вивозиться сміття – 256;

- не працює змієвик у ванній кімнаті – 595;

- не прибирається під’їзд та прибудинкова територія – 620;

- незаконне будівництво та перепланування – 722;

- будинкові проблеми – 750;

- столярні роботи – 300;

  • питання благоустрою (незадовільний стан доріг, забиті або відсутні дощоприймачі, стан зелених насаджень та інше) – 4 541 звернення;
  •  з економічних питань (несанкціонована торгівля, продаж алкоголю у нічний час, гучна музика у громадських закладах) – 1065 звернень;
  •  з скаргами на сторонній запах на вулиці, на роботу виконавчих органів, щодо відновлення дитячих майданчиків – 5 400 звернень;
  • з інших питань (у т.ч. повідомлення служб) – 3 344 звернення;
  • подяк – 104.

В середньому, оператор відділу «Гаряча лінія міста» щоденно обробляє 628 усних звернень громадян. Відділ надає інформаційні довідки громадянам про терміни ліквідації аварійних ситуацій, пільговий проїзд в маршрутних таксі у місті тощо.

Додаток