За 2015 рік на «Гарячу лінію міста» надійшло більше 226 тис. звернень громадян
- Марта Більська
![](/img/843x500/b/gariachaliniamista-89c39d79.jpg)
Загальна кількість звернень щодо аварійних ситуацій:
- аварії на інженерних мережах – 7 613 звернень, у тому числі:
- електропостачання – 795;
- водопостачання – 2 687;
- каналізація – 802;
- теплопостачання – 1 914;
- газопостачання – 239;
- витоки води – 1 176;
- питання вуличного освітлення – 773 звернення;
- несправність ліфтів – 3 686 звернень;
- транспортні питання – 4 691 звернення;
- питання житлового господарства – 27 480 звернень, в тому числі:
- режим теплопостачання будинку – 3 999;
- витоки води в підвалі та у квартирі – 2 120;
- витоки каналізації в підвалі та у квартирі – 2 424;
- проблеми з дахами та ринвами – 1 600;
- відсутність освітлення сходових кліток – 1 595;
- відсутність електропостачання в частині будинку та у квартирі – 6 380;
- проблеми з гарячим водопостачанням – 2 580;
- не прибирається і не вивозиться сміття – 256;
- не працює змієвик у ванній кімнаті – 595;
- не прибирається під’їзд та прибудинкова територія – 620;
- незаконне будівництво та перепланування – 722;
- будинкові проблеми – 750;
- столярні роботи – 300;
- питання благоустрою (незадовільний стан доріг, забиті або відсутні дощоприймачі, стан зелених насаджень та інше) – 4 541 звернення;
- з економічних питань (несанкціонована торгівля, продаж алкоголю у нічний час, гучна музика у громадських закладах) – 1065 звернень;
- з скаргами на сторонній запах на вулиці, на роботу виконавчих органів, щодо відновлення дитячих майданчиків – 5 400 звернень;
- з інших питань (у т.ч. повідомлення служб) – 3 344 звернення;
- подяк – 104.
В середньому, оператор відділу «Гаряча лінія міста» щоденно обробляє 628 усних звернень громадян. Відділ надає інформаційні довідки громадянам про терміни ліквідації аварійних ситуацій, пільговий проїзд в маршрутних таксі у місті тощо.