Більше 90% дзвінків, які надходять на «Гарячу лінію міста», опрацьовуються операторами

  • 21.03.2016, 10:40
  • 569
  • Марта Більська
За лютий 2016 року до кол-центру «Гарячої лінії міста» надійшло 16 927 дзвінків, з яких пропущено – 2133. Як правило, це дзвінки, коли людина не бажала очікувати з’єднання більше 30 секунд. За лютий 2016 року зареєстровано 5687 звернень.

Для порівняння, за лютий 2015 року поступило 11 376 дзвінків, з них оброблено – 9328, пропущено – 2048 (18 %). За лютий 2015 року зареєстровано 3904 звернення.

Порівняно з 2015 р., кількість дзвінків за лютий місяць 2016 р. збільшилась на 5466 дзвінків, але відсоток пропущених дзвінків зменшився на 5,4 %.

«За роботою «Гарячої лінії міста» постійно здійснюється моніторинг, згідно з вимогами стандарту роботи кол-центрів. На сьогодні середній відсоток втрачених дзвінків на «Гарячій лінії міста» є найнижчим за весь період роботи і становить лише 12,6%, у вихідні – 5%. За перші два тижні березня – лише 7%. Такий важливий показник для нас, як рівень доступності, становить 70%, а за два тижні березня – 81%. Це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 с після з’єднання. Звичайно, бувають навантаження у період аварійних відключень, але це буває нечасто. Тривалість обробки одного дзвінка становить 110 секунд», - зазначає начальник адміністративно-господарського управління ЛМР Валентина Бартошик.

Щодо зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії міста», то збільшилась кількість звернень щодо вуличного освітлення, електропостачання, благоустрою, вуличної каналізації та вивозу сміття. Зменшилась кількість звернень щодо прибирання під’їздів та прибудинкової території, послуги водопостачання.

Також «Гаряча лінія міста» співпрацює з «Гарячою лінією області». За останній місяць службами міста опрацьовано 180 звернень, які надійшли на «Гарячу лінію області».

 

Типи звернень

Лютий 2015

Лютий 2016

Благоустрій

159

482

Витоки води

57

80

Водопостачання

139

226

Вуличне освітлення

27

90

Економіка

36

51

Електропостачання

25

83

  • Житлове господарство  в тому числі:

1684

2217

Витік каналізації у підвалі

160

128

Відсутня електропостачання

500

605

Не прибирається під’їзд та територія

75

30

Гаряче водопостачання

188

179

Подача холодної води відсутня

147

137

Протікає дах та ринви

25

66

Вулична каналізація

40

79

Ліфти

215

238

Подяка

6

7

Інше

353

259

Сміття

15

26

Транспорт

302

401

Повідомлення служб

253

419

Скарги

406

419