Більше 90% дзвінків, які надходять на «Гарячу лінію міста», опрацьовуються операторами
- Марта Більська
Для порівняння, за лютий 2015 року поступило 11 376 дзвінків, з них оброблено – 9328, пропущено – 2048 (18 %). За лютий 2015 року зареєстровано 3904 звернення.
Порівняно з 2015 р., кількість дзвінків за лютий місяць 2016 р. збільшилась на 5466 дзвінків, але відсоток пропущених дзвінків зменшився на 5,4 %.
«За роботою «Гарячої лінії міста» постійно здійснюється моніторинг, згідно з вимогами стандарту роботи кол-центрів. На сьогодні середній відсоток втрачених дзвінків на «Гарячій лінії міста» є найнижчим за весь період роботи і становить лише 12,6%, у вихідні – 5%. За перші два тижні березня – лише 7%. Такий важливий показник для нас, як рівень доступності, становить 70%, а за два тижні березня – 81%. Це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 с після з’єднання. Звичайно, бувають навантаження у період аварійних відключень, але це буває нечасто. Тривалість обробки одного дзвінка становить 110 секунд», - зазначає начальник адміністративно-господарського управління ЛМР Валентина Бартошик.
Щодо зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії міста», то збільшилась кількість звернень щодо вуличного освітлення, електропостачання, благоустрою, вуличної каналізації та вивозу сміття. Зменшилась кількість звернень щодо прибирання під’їздів та прибудинкової території, послуги водопостачання.
Також «Гаряча лінія міста» співпрацює з «Гарячою лінією області». За останній місяць службами міста опрацьовано 180 звернень, які надійшли на «Гарячу лінію області».
Типи звернень |
Лютий 2015 |
Лютий 2016 |
Благоустрій |
159 |
482 |
Витоки води |
57 |
80 |
Водопостачання |
139 |
226 |
Вуличне освітлення |
27 |
90 |
Економіка |
36 |
51 |
Електропостачання |
25 |
83 |
|
1684 |
2217 |
Витік каналізації у підвалі |
160 |
128 |
Відсутня електропостачання |
500 |
605 |
Не прибирається під’їзд та територія |
75 |
30 |
Гаряче водопостачання |
188 |
179 |
Подача холодної води відсутня |
147 |
137 |
Протікає дах та ринви |
25 |
66 |
Вулична каналізація |
40 |
79 |
Ліфти |
215 |
238 |
Подяка |
6 |
7 |
Інше |
353 |
259 |
Сміття |
15 |
26 |
Транспорт |
302 |
401 |
Повідомлення служб |
253 |
419 |
Скарги |
406 |
419 |