Цього року 4,5 тисячі львів’ян подали звернення через мобільний додаток «1580 Львів»
- Марія Демчина
«Мобільний додаток Гарячої лінії міста — це ще один засіб, який ми розробили для мешканців Львова. Тепер, маючи в руках мобільний телефон, львів’янин цілодобово може скерувати місцевій владі свою заяву, пропозицію чи подяку, навіть не телефонуючи в кол-центр. Особливістю цього додатку є те, що заявник сам контролює своє звернення і має можливість особисто протягом семи днів підтвердити або не підтвердити виконання робіт», — розповіла Віра Фрис, керівник відділу «Гаряча лінія» міста Львова.
З її слів, той, хто встановить на своєму телефоні мобільний додаток «1580 Львів» та зареєструється в ньому, отримуватиме поточні повідомлення міських служб та комунальних підприємств про планові та аварійні роботи на мережах міста. Додаток інтегрований із базою даних «Гарячої лінії».
«Звернення кожного львів’янина сприймається максимально уважно і максимально активно береться в роботу. Тому просимо подавати інформацію на всі ті ресурси, які відкриті. Ми до кожного звернення маємо особливу увагу — це те саме, що ви б звертались до мера персонально. Якщо є якісь порушення, поломки — побачили, зазнимкували, скинули у Facebook чи зателефонували — і це одразу йде як доручення до виконання», — зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.
На «Гарячій лінії» міста Львова нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного), чи залишити звернення на Facebook-сторінці «Гарячої лінії» міста Львова.