«Гаряча лінія — сервіс, який працює цілодобово, і багато львів’ян цим активно користуються», — Андрій Садовий

  • 26.12.2019, 21:26
  • 1366
  • Пресслужба ЛМР
«Гаряча лінія міста Львова» стала ще однією можливістю для якісної комунікації мешканців і влади — місто оперативно реагує на питання, які турбують львів’ян. Це і кол-центр, і Facebook-група. На цьому акцентував міський голова Львова Андрій Садовий під час щорічної публічної підсумкової зустрічі з громадою міста та представниками різних середовищ.

«Чи ми з вами працюємо, чи відпочиваємо, є у Львові одна служба, яка працює цілодобово — це Гаряча лінія міста. Це є Facebook-сторінка, сервіс, де можна дзвонити з ранку до вечора кожного дня. І дуже багато людей користаються цим сервісом. Тому я хочу подякувати усім тим людям, які сьогодні працюють в місті, його творять», — зауважив Андрій Садовий, міський голова Львова.

До слова, цього року у Львові модернізували «Гарячу лінію міста». Тож зараз діють: мобільний додаток «1580 Львів», Facebook-група, e-mail та sms-розсилка, автододзвін до мешканців. Короткий номер 1580 доступний з мобільного.

На «Гарячій лінії міста» нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець надсилають свої звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного).

Додамо, що повністю переглянути виступ міського голови можна за посиланням: https://www.facebook.com/andriy.sadovyi/videos/450697075624472/.

БРОШУРА