У ЛКП «Інститут просторового розвитку» поділились підсумками роботи за 2019 рік

  • 14.01.2020, 12:58
  • 876
  • Пресслужба ЛМР
У ЛКП «Інститут просторового розвитку» розповіли про найбільші досягнення та виконані проєкти підприємства у 2019 році.

«Загалом за рік Інститут просторового розвитку виконує приблизно 60 проєктів — великих і малих. Проте не всі вони відразу реалізовуються. Більшість „вилежується“ рік-два, чекає на фінансування. Тому більшість реалізованих 2019 року проєктів виготовлялися у 2017−2018 роках», — зазначив директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід.

Зокрема, з-поміж найбільших реалізованих минулорічних проєктів підприємства можна виділити:

  • Праву частина площі Двірцевої введено в експлуатацію. Її наповнення: великий пішохідний простір, 4 трамвайні платформи (2 на висадку і 2 на посадку), 3 платформи для міських автобусів, 4 платформи для автобусів на львівські курорти, зона відстою громадського транспорту, майданчики для відпочинку. Також на лівій частині площі зараз монтуються фонтан струмкового типу і павільйони для таксі.
  • Вул. Княгині Ольги — найшвидша магістраль, яка сполучає південні райони з центром міста. Так, триває інтеграція вулиці в загальноміську веломережу, поєднуючи її велосмугами із вул. Сахарова.
  • Проспект Чорновола — зразок велоінфраструктури нового типу, підтриманої новими ДБН. Разом із велодоріжкою, торік також були виконані хідники, безпечні переходи, а на іншому боці вулиці — автомобільні стоянки. У 2020 році за цим проєктом планують виконати кільце на перехресті вул. Варшавська та вул. Замарстинівська, а від кільця до вул. Мазепи планують додати велосмуги.
  • Новостворені велодоріжки на вул. Городоцькій, вул. Угорській та вул. Сихівській.
  • Оскільки в Україні змінилися державні будівельні норми, замість обов’язкових 3,75 м ширини для смуги на магістральних вулицях можна застосовувати 3 м. У Львові з’явились вулиці з двома смугами руху, загальною шириною проїзної частини 10 м. Це, зокрема, вул. Сахарова, вул. Зелена, вул. Левандівська, вул. Панаса Мирного.
  • Облаштування пішохідної вулиці Корнякта у центрі міста. На ній відведено частину площі під поздовжнє паркування суміжно з бордюром. Покриття стоянки — груба бруківка, яка була на цій вулиці. Інша частина колишньої дороги встелена кам"яною гладкою мозаїкою, ближче до будинку — гранітна плитка. Мозаїка і плитка вкладені на одному рівні. Дощевідведення проходить між зоною паркування і зоною спільного використання.
  • Відреставрований міст на Городоцькій дав можливість запроєктувати нову організацію дорожнього руху.
  • Облаштування на вул. Пісковій підвищених переходів, паркувальних місць із урахуванням ділянок для зелених насаджень.
  • Проєктована підприємством пішохідна вулиця Римлянина стала лауреатом всеукраїнського архітектурного конкурсу в своїй номінації.
  • На вул. Лисенка було прийняте проєктне рішення, яке допомогло забезпечити паркування на цій вулиці й заборонити його там, де воно створює проблеми іншим учасникам руху.
  • Верхня алея на вулиці Коперника під мурами монастиря Святого Лазаря. Він був аварійним і була загроза його зсуву. Під час реконструкції проведено значні бетонні роботи, пагорб було засаджено новою рослинністю, що вберегло його від зсувів.
  • Оновлення скверу імені Заньковецької за костелом Святого Антонія з Падуї.
  • Облаштування скверу на вулиці Чупринки біля будівлі Франківської райадміністрації.
  • Облаштування алеї на вул. Вернадського.
  • Новостворений бульвар на вул. Гашека.
  • Проєктування подвір"я в багатоквартирних будинках на вул. Селянська та вул. Під Голоском.
  • Створення баскетбольного майданчика на Винниченка.
  • Облаштування з’їздів для людей з інвалідністю на трамвайних зупинках, зокрема, у Сихівському районі.