Департамент адміністративних послуг прозвітував про роботу у 2019 р.
- Пресслужба ЛМР
![](/img/843x500/0/-54c1ece6.jpg)
«У жовтні 2019 року громада Рудно змогла скористатися послугами ЦНАП у новому територіальному підрозділі, зараз облаштовують нові ЦНАП у сусідніх населених пунктах — м. Винники, смт. Брюховичі.
Через ЦНАП інтерговано на 39% більше адміністративних послуг, ніж 2018 році. Загалом через ЦНАП у 2019 році зареєстровано понад 602 тис поданих звернень від 587 тис. мешканців. Станом на кінець 2019 року у ЦНАП м. Львова для мешканців надається 462 послуги", — повідомила Мар’яна Дюганчук, начальник управління адміністрування послуг.
Торік запроваджено 4 комплексні послуги і кількість візитів до ЦНАП для їх отримання зменшилось з 6-ти до 2-ох. Запроваджено 5 швидких послуг, які можна отримати за один візит. Важливим є також напрямок підвищення доступності зовнішнього та внутрішнього простору територіальних підрозділах ЦНАП м. Львова. У всіх ЦНАП впроваджено послугу для відвідувачів з вадами зору та слуху.
Плани управління адміністрування послуг на 2020 рік:
- Відкриття ЦНАП у смт. Брюховичі та м. Винники
- Введення нових комплексних адміністративних послуг
- Діджиталізація послуг
- Зростання фаховості персоналу
- Підвищення якості надання послуг
- Підвищення рівня інклюзивності у ЦНАП
- Впровадження сервісу «Мобільний адміністратор»
- Дотримання верховенства права у всіх видах діяльності.
«В 2019 році 7 727 відвідувачів ЦНАП надали зворотній зв’язок щодо якості обслуговування. Середня оцінка якості за результатимі оцінювання складає 4,75 з 5», — повідомила Наталія Анохіна, в.о. начальника управління інформаційних послуг.
Минулого року було надано понад 180 тис консультацій щодо послуг ЦНАП та Львівсьої міської ради за допомогою контакт-центру ЦНАП та електронних інформаційних сервісів. Це на 12% більше, ніж в 2018 році. Розвиток дистанційних інформаційних сервісів у Львівській міській раді дає змогу всім мешканцям отримувати інформацію та консультації спеціалістів через смартфон у будь-який зручний спосіб.
У 2019 році контакт-центром Гаряча лінія міста 1580 опрацьовано 252 253 дзвінків мешканців, що складає 94% із загальної кількості дзвінків на 1580. 86% мешканців очікували менше 20 сек до з’єднання з оператором 1580. 20% від загальної кількості звернень на 1580 було зареєстровано через електронні сервіси самообслуговування Гарячої лінії міста. Впроваджено нове IVR-меню для додзвону на 1580, оновлено портал 1580.lviv.ua та в жовтні 2019 року було подано на реєстрацію розроблений мобільний додаток «1580 Львів» для операційних систем iOS до компанії Apple Inc.
Плани управління інформаційних послуг на 2020 рік:
- Автоматизована оцінка якості роботи оператора 1580 мешканцем
- Розвиток технологій IP-телефонії на 1580
- Розвиток комунікативної платформи для зв’язку 1580 зі всіма службами міста, автоматичні sms-розсилки керівникам підрозділів про надзвичайні події
- Розвиток інтерактивного спілкування через Facebook-групу 1580 з мешканцями
- Завершення реєстрації мобільного додатку «1580 Львів» iOS в компанії Apple Inc
- Сторінка для іноземців на сайті ЦНАП м. Львова
- Персоніфікований сервіс від довідки ЦНАП
- Підвищення доступності інформаційних послуг ЦНАП — розвиток та діджиталізація дистанційних інформаційних сервісів
- Модернізація служби доставки документів — впровадження ІТ-рішень в логістиці документів.