Фейсбук-група «Гарячої лінії міста» Львова досягла 70 тисяч активних учасників

  • 21.05.2020, 18:17
  • 1805
  • Пресслужба ЛМР
Львівська міська рада продовжує залучати мешканців до життя громади, розвиваючи сервіси в соціальних мережах. Так, цими днями Фейсбук-група «Гарячої лінії міста» досягла 70 тисяч учасників. Здебільшого це найактивніші та небайдужі львів’яни, які щотижня надсилають у групу сотні дописів, залишають десятки тисяч коментарів та сотні тисяч реакцій у вигляді «лайків» та «перепостів».

фото умовне, автор: Роман Балук

За словами головного спеціаліста відділу Гаряча лінія міста Андрія Толстого, група надає можливість мешканцям бути почутими місцевою владою та виконавцями за лічені хвилини.

«Відомо, що в соціальних мережах є чимало груп та сторінок, інформація в яких „піниться“ фейками або політиканством. Рівень комунікації там обмежується рівнем „самі написали — самі прочитали“. Людям вже цього недостатньо. А Фейсбук-група „Гарячої лінії міста“ Львова стала вже перевіреним часом майданчиком, де влада та громада чують одне одного», — зазначив він.

На «Гарячій лінії» розповідають, що в період карантину львів’яни показали затребуваність Фейсбук-групи. Про це, зокрема, свідчить і кількість коментарів та реакцій в групі — навесні вони зросли в два-три рази.

«Це ще одна особливість нашої групи — її учасники активні. Мешканці вчаться бути терпимими до полярних думок та висловлювати свою позицію, не ображаючи опонента. Не всім це вдається, однак, більшість тримає себе в межах правил групи, хоча дається взнаки втома людей від карантину та певна роздратованість нестабільністю в країні», — розповів Андрій Толстой.

Нагадаємо, що сервісу з подібним функціоналом в соцмережі досі не має жодне місто в Україні. Кожне схвалене в групі звернення реєструється та перебуває на строгому контролі. Здебільшого виконавцем надається навіть фото виконаних робіт. Більше того, реагування відбувається оперативно. Також група інформує львів’ян щодо роботи комунальних служб, масових вимкнень водо- та електропостачання, інших цікавих та важливих для міста тем.

На «Гарячій лінії» переконані, що сервіси, які надає управління інформаційних послуг ЛМР, будуть і надалі вдосконалюватись та допомагати мешканцям у вирішенні багатьох питань. Так, окрім Фейсбук-групи (https://www.facebook.com/groups/hotline.lviv/), мешканці можуть скористатись мобільним додатком «1580 Львів» (https://play.google.com/store/apps/details?id=tis.zvernenny2&hl=uk), власним кабінетом мешканця «Мій 1580» (https://1580.lviv.ua/login/), ознайомитись із оголошенням щодо планових та аварійно-ремонтних робіт (https://1580.lviv.ua/perelik-vsi/), переглянути інтерактивну карту звернень по місту (https://1580.lviv.ua/maps/appeal). Ну і, звісно, для мешканців цілодобово працює кол-центр «Гарячої лінії міста» 1580 (з мобільного), або +38 (032) 297-59-11 (стаціонарний).