Facebook-групою «Гаряча лінія міста Львова» користуються понад 75 тисяч містян
- Пресслужба ЛМР
![](/img/843x500/d/1-53f8a6b8.jpg)
«Це потужний контактний центр міста, який працює цілодобово. Якщо стається щось у місті - наприклад припинення надання якихось послуг, пов’язане з аварійними або плановими роботами, то, звісно, до нас телефонує велика кількість людей, тому що знають, що ми володіємо інформацією. Звернення можна залишати, телефонуючи на Гарячу лінію, також можна звертатися через портал 1580, а також мобільний додаток 1580 Львів», — каже директорка департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.
Facebook-група — чудова можливість якісної комунікації мешканців і влади, адже місто оперативно реагує на питання, які турбують львів'ян.
«Facebook-сторінка — це платформа, яка в режимі онлайн реагує на виклики львів'ян — це більше 75 тисяч активних мешканців, які отримують зворотній зв’язок від влади. Таким чином ми об'єднуємо людей, які стають, фактично, членами організації порядку в місті», — зазначив директор департаменту «Адміністрація міського голови» Євген Бойко.
Нагадаємо, Facebook-група «Гарячої лінії міста» розпочала свою роботу з кінця січня 2018 року.