Селищна рада Брюхович не опрацьовує звернення мешканців на «Гарячій лінії»

  • 30.09.2020, 15:29
  • 2029
  • Пресслужба ЛМР
Усі звернення, які надходять від мешканців на «Гарячу лінію міста Львова», опрацьовують міські служби — районні адміністрації, комунальні підприємства, департаменти та управління міської ради, а також громади смт. Рудно, смт. Брюховичі і м. Винники. Однак Селищна рада Брюхович припинила опрацьовувати звернення мешканців — за місяць протерміновано 17 звернень.

фото умовне, автор: Роман Балук

«Звернення, які надходять від мешканців на Гарячу лінію, опрацьовуються відповідними службами, і протермінувань практично немає. Однак маємо за останній місяць 17 звернень по Брюховичах, і всі вони протерміновані», — зазначила директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик.

На «Гарячій лінії міста Львова» нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного) чи залишити звернення на Facebook-сторінці «Гарячої лінії міста Львова».

Також оперативну інформацію про проведення аварійних чи ремонтних робіт від служб міста можна дізнатись на порталі 15−80 1580.lviv.ua/