Департамент адміністративних послуг ЛМР прозвітував про діяльність за 2020 рік

  • 18.01.2021, 12:06
  • 978
  • Пресслужба ЛМР
16 січня 2021 року департамент адміністративних послуг Львівської ради публічно прозвітував про діяльність за 2020 рік. Звіт представили структурні підрозділи департаменту — управління адміністрування послуг та управління інформаційних послуг.

Подаємо основні тези. Так, у 2020 році:

— здійснено більше 1 000 000 комунікацій через ЦНАПи, кол-центр Гарячої лінії міста та службу підтримки ЦНАП;

— впроваджено нові послуги у ЦНАП, а десятки — можна подавати електронно (в 2020 році майже 25% послуг надано дистанційно — без візиту до ЦНАП);

— наближено соціальні послуги в громадах Львівської агломерації;

— забезпечено доступність та рівний доступ до послуг всім категоріям громадян в межах програм «15 хвилин до Вашого ЦНАП» та «Інклюзивно-привітні»;

— збережено 3 дерева, шляхом збору вторсировини в межах проекту «ЕКО ЦНАП»;

— зменшено до 2% кількість відмов, шляхом системної співпраці з суб'єктами надання адміністративних послуг;

— спрощено доступ до Реєстру територіальної громади для підрозділів ЛМР, ЛКП, нотаріусів (а це тисячі довідок без участі клієнта);

— впроваджено клієнторієнтований інтерфейс на 1580 шляхом оновлення мобільного застосунку Гарячої лінії міста 1580 та порталу 1580.lviv.ua;

— запушено iOS -версію для мобільного застосунку 1580;

— понад 6 000 мешканців оцінили якість надання адміністративних та інформаційних послуг на 4.8 з 5.

Плани департаменту адміністративних послуг Львівської ради на 2021 рік:

  • управління адміністрування послуг:

— розвиток мережі ЦНАП у Львівській агломерації;

— ведення нових комплексних адміністративних послуг;

— діджиталізація послуг;

— зростання фаховості персоналу;

— підвищення рівня інклюзивності у ЦНАП.

  • управління інформаційних послуг:

— розвиток технологій IP-телефонії на 1580 та голосового IVR-меню;

— розвиток єдиної комунікативної платформи Visual Service для служб міста;

— розвиток системи автоматичної оцінки якості розмов мешканцями на 1580;

— впровадження блоку інформаційних послуг ЦНАП для чат-боту LvivCityHelper;

— оновлення веб-сторінки ЦНАП м. Львова, розробка версії для людей з вадами зору;

— впровадження ІТ-рішень в логістиці документів.

презентація