«Гаряча лінія» міста оперативно приймає звернення від мешканців: за минулу добу зареєстрували понад 3 тисячі звернень

  • 11.02.2021, 11:29
  • 1604
  • Пресслужба ЛМР
Мешканці активно звертаються на «Гарячу лінію» за номером 1580 щодо прибирання міста від снігу. Минулої доби сюди надійшло понад 2 тисячі дзвінків щодо прибирання міста від снігу, і ще 1 тисячу звернень зареєстрували на порталі та мобільному додатку.

фото умовне, автор: Роман Балук

«Впродовж минулої доби на „Гарячу лінію“ надійшло понад 2260 дзвінків. Ми проводимо роз’яснювальну роботу з мешканцями, реєструємо ті звернення, які надходять через наші альтернативні комунікатори — це портал 15−80 і мобільний додаток: там було зареєстровано 1000 звернень. Серед категорії топ-три питань — неочищена проїзна частина від снігу і льоду, неочищена прибудинкова територія і неочищені тротуари», — повідомила заступниця директорки департаменту адміністративних послуг ЛМР Мар’яна Дюганчук.