У лютому кількість звернень на «Гарячу лінію» міста у мережі Facebook зросла втричі

  • 02.03.2021, 15:26
  • 1615
  • Пресслужба ЛМР
Інструменти електронної комунікації Львівської міської ради з мешканцями вкотре довели свою затребуваність, зокрема, у час лютневої негоди. Так, кількість звернень на «Гарячу лінію» міста у мережі Facebook минулого місяця зросла втричі. Водночас, на сторінку надійшла незвично велика кількість подячних постів, коментарів та реакцій від львів'ян.

фото з архіву

«У тиждень рясних снігопадів кожне третє звернення, яке надійшло на сторінку Facebook-групи „Гарячої лінії“ було позитивним: мешканці або дякували комунальникам за роботу, або ж публікували фото, як вони допомагають розгортати сніг», — розповів головний спеціаліст відділу «Гаряча лінія» міста Львова Андрій Толстой.

Другим за кількістю звернень було питання благоустрою, третім — ремонту доріг і тротуарів.

«Через негоду комунальні служби змушені відновлювати благоустрій із затримкою. Також ближче до весни збільшується й увага до вибоїн на дорогах. Їх ліквідовують, але на це потрібні відповідні погодні умови та час», — зазначили на «Гарячій лінії» міста.

Значно зросла у лютому і активність львів'ян в соцмережі.

«Раніше нічого не змінювалось від того, що мешканець писав в соцмережі. Тепер, завдяки Facebook-групі „Гарячої лінії“ міста, думку мешканця у Львові краще чують. Люди це відчувають — порівняно з січнем у групі втричі зросла кількість звернень, коментарів, реакцій та перепостів. Вона стала майданчиком, який об'єднав громаду в час негоди», — розповіли на «Гарячій лінії» міста.

Нагадаємо, зателефонувати на «Гарячу лінію» міста Львова можна цілодобово та безкоштовно за номером 15−80 (також з мобільних телефонів). Залишити своє звернення можна і з допомогою мобільного додатку «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал 1580.lviv.ua. Водночас, мешканці активно долучаються до Facebook-групи «Гаряча лінія» міста Львова (зараз в групі понад 83,5 тис активних учасників).