Управління ІТ: в електронному форматі надходить 11% звернень та 57% запитів на публічну інформацію
- Пресслужба ЛМР
Звернення громадян та запити на публічну інформацію є одними з найпоширеніших інструментів комунікації громади з Львівською міською радою.
«Протягом 2020 року у Львівській міській раді було зареєстровано 55851 звернення та 2874 запитів на публічну інформацію.
В електронному форматі надходить 11% звернень та 57% запитів на публічну інформацію. Зараз електронне звернення та запит можна подати через форму на сайті міської ради.
Всі процедури, в тому числі в електронній формі, повинні відбуватись згідно з законом. Зокрема, згідно з законом «Про звернення громадян», електронне звернення прирівняне до звичайного письмового, а отже повинне бути підписане заявником. Як відбувається подача електронного звернення зараз: ви повинні його написати (вручну або надрукувати), підписати власноруч, зісканувати та уже тоді надсилати за допомогою форми на сайті.
З електронним запитом все значно простіше. Саме тому він і популярніший: описуєте, згідно з формою, інформацію, яка вам потрібна, надсилаєте, натиснувши кнопку на сайті, отримуєте відповідь на електронну пошту.
Спростити процес надсилання звернень та запитів в електронному форматі, а також забезпечити можливість отримання результатів їх розглядів в електронному форматі допоможе новий функціонал Порталу мешканця.
За допомогою нього електронне звернення можна буде сформувати набагато простіше, лише заповнивши форму та підписавши електронним підписом. Це звернення одразу буде зареєстроване в системі документообігу та скероване на виконання працівникам міської ради. Коли відповідь буде готова — ви отримаєте її також в електронному форматі в персональний кабінет на Порталі. А ще зможете відстежувати статус його виконання на проміжних етапах.
Такий же алгоритм передбачений і щодо запитів на публічну інформацію (лише без електронного підпису, адже він не вимагається згідно з законом).
Саме так, за допомогою інформаційних технологій, ми не лише забезпечуємо зручні сервіси для мешканців, але підвищуємо ефективність роботи підрозділів міської ради", — розповідають в управлінні ІТ.