Впродовж року перегляди FB-групи «Гарячої лінії міста» Львова сягнули 12,3 млн

  • 30.12.2022, 15:00
  • 1317
  • Пресслужба ЛМР
Гаряча лінія міста Львова продовжує ефективно комунікувати з мешканцями за допомогою соціальної мережі Фейсбук. Кількість учасників групи у соцмережі станом на сьогодні складає близько 108 тисяч, що на 12% більше ніж торік. Також впродовж 2022 року львів’яни надсилали звернення у Фейсбук-групу близько 16 тис. разів.

Найбільше мешканців Львова турбували питання про ремонт доріг та прибудинкових територій, вуличне освітлення, роботу громадського транспорту та відновлення благоустрою. 

«Впродовж останнього року кількість переглядів нашої Фейсбук-групи сягнула 12,3 мільйона. Попри війну учасники групи активно обговорюють звернення мешканців, відповіді міських служб та установ, а також наші оголошення, разом з тим не забувають дякувати, а це тисячі звернень, близько 200 тисяч коментарів і 900 тисяч реакцій – “перепостів” і ”лайків”»,  - розповідає головний спеціаліст відділу «Гаряча лінія міста» Львова Назар Кушнір.

На «Гарячій лінії міста» проаналізували, що найактивнішими учасниками  є особи віком 25-44 років, при цьому жінки складають 66%, а чоловіки - 34%. Попри те, що до групи долучаються здебільшого львів’яни, поміж її учасників є представники й інших міст та країн. До п’ятірки міст входять: Львів, Київ, Таллінн, Жовква, Варшава. До п’ятірки країн – Україна, Польща, Італія, Естонія, Німеччина. Відтак завдяки групі за життям міста можуть спостерігати ті, хто тимчасово виїхав зі Львова, а також іноземці, яким цікава Україна.

Особливістю воєнного часу в роботі групи стала кількамісячна «атака» ботів. Так, впродовж двох днів до групи намагалися долучитись понад 1000 фейкових акаунтів, які були створені орієнтовно за тиждень. Звісно, досвідчені адміністратори вжили всіх заходів, аби не допустити дестабілізації у групі.

«В період масштабної війни важливість комунікації влади міста з його мешканцями має особливе значення. Завдяки наполегливій та професійній роботі Гарячої лінії міста у Фейсбуці львів’яни не лише отримують відповіді та реагування відповідних структур, але спілкуючись у групі відчувають силу та єдність громади. Хочу зауважити, що жодна війна не зменшила наснаги львів’ян звертатись на гарячу лінію та сприяти тому, аби наше місто ставало ще кращим. В Україні та світі немає жодної групи в соцмережах з аналогічним функціоналом опрацювання звернень від мешканців», - розповів керівник департаменту «Адміністрація міського голови» Львова Євген Бойко.

«Топ-20 питань мешканців щотижня розглядають на нараді міського голови, де присутні всі ключові керівники міста. Відтак проблемні кейси розбираються і контролюються безпосередньо міським головою. Тому цей інструмент дуже дієвий», - підсумувала директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик.

Окрім Фейсбук-групи «Гарячої лінії», львів'яни можуть залишати звернення через мобільний додаток «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал та чат-бот. Цілодобово працює кол-центр 15−80, дзвінки приймаються також з мобільних телефонів і є безкоштовними.