Підсумки 2022 року сфери надання адміністративних послуг Львова

  • 26.01.2023, 08:55
  • 1405
  • Пресслужба ЛМР
Департамент адміністративних послуг Львівської міської ради підсумував роботу за 2022 рік, адже, попри війну та відімкнення електроенергії, тут організували роботу таким чином, щоб надавати усі можливі послуги мешканцям.

фото ілюстративне, автор: Роман Балук

«Перша і основна функція ЦНАП – надання швидких і, головне, якісних адміністративних послуг мешканцям. Аналізуючи 2022 рік, ми зрозуміли, що впоралися з цим завданням. 2022 рік був не з легких, але водночас, він зробив нас сильнішими», - зазначають в департаменті адміністративних послуг ЛМР.

Серед ключових досягнень – збільшення кількості адміністративних послуг на 11%: зараз у львівських ЦНАП можна отримати 531 послугу. З них 149 – це послуги міської ради, 275 – послуги державних органів, та 107 – послуги соціального захисту. Також фахівці центрів мали змогу працювати в 10 державних реєстрах.

Загалом у 2022 році львівські ЦНАП відвідали 386 967 мешканців, із них 87% очікували на прийом менше 15 хвилин. Активно розвивали простори самообслуговування: понад 5,5 тисяч послуг мешканці отримали самостійно. Для вимушено переміщених українців у ЦНАП надали майже 38 тисяч різних послуг.

Близько 95% мешканців, які звернулися у ЦНАП, були задоволені якістю наданих послуг та не мали зауважень.

Більше інформації про роботу та досягнення – у звіті департаменту адміністративних послуг ЛМР.

Нагадаємо, мережа центрів надання адміністративних послуг у Львівській громаді охоплює 6 підрозділів у Львові, ще 3 підрозділи у Винниках, Рудному, Брюховичах, а також офіси у Зашкові, Рясному-Руському і Лисиничах.

Служба підтримки ЦНАП: (032)2975795; 0932975795 е-скринька service.center@lvivcity.gov.ua; сторінка ЦНАП: https://city-adm.lviv.ua/services/

звіт