Підсумки 2022 року сфери надання адміністративних послуг Львова
- Пресслужба ЛМР
![фото ілюстративне, автор: Роман Балук](/img/843x500/4/cnapvygovskogo10-07b5afba.jpg)
«Перша і основна функція ЦНАП – надання швидких і, головне, якісних адміністративних послуг мешканцям. Аналізуючи 2022 рік, ми зрозуміли, що впоралися з цим завданням. 2022 рік був не з легких, але водночас, він зробив нас сильнішими», - зазначають в департаменті адміністративних послуг ЛМР.
Серед ключових досягнень – збільшення кількості адміністративних послуг на 11%: зараз у львівських ЦНАП можна отримати 531 послугу. З них 149 – це послуги міської ради, 275 – послуги державних органів, та 107 – послуги соціального захисту. Також фахівці центрів мали змогу працювати в 10 державних реєстрах.
Загалом у 2022 році львівські ЦНАП відвідали 386 967 мешканців, із них 87% очікували на прийом менше 15 хвилин. Активно розвивали простори самообслуговування: понад 5,5 тисяч послуг мешканці отримали самостійно. Для вимушено переміщених українців у ЦНАП надали майже 38 тисяч різних послуг.
Близько 95% мешканців, які звернулися у ЦНАП, були задоволені якістю наданих послуг та не мали зауважень.
Більше інформації про роботу та досягнення – у звіті департаменту адміністративних послуг ЛМР.
Нагадаємо, мережа центрів надання адміністративних послуг у Львівській громаді охоплює 6 підрозділів у Львові, ще 3 підрозділи у Винниках, Рудному, Брюховичах, а також офіси у Зашкові, Рясному-Руському і Лисиничах.
Служба підтримки ЦНАП: (032)2975795; 0932975795 е-скринька service.center@lvivcity.gov.ua; сторінка ЦНАП: https://city-adm.lviv.ua/services/