За 5 років існування Facebook-група «Гарячої лінії» Львова досягла 108 тисяч учасників

  • 03.02.2023, 12:55
  • 746
  • Пресслужба ЛМР
Впродовж п’яти років відділ «Гаряча лінія міста» Львова комунікує з мешканцями в соціальній мережі Facebook. За цей час до групи долучились 108 тисяч учасників, які скерували понад 87 тисяч звернень. Постійне збільшення кількості учасників групи та їх активність свідчать про актуальність та ефективність цієї унікальної послуги.

фото ілюстративне

«Звернення, які ми отримуємо, належать до різноманітних категорій – від усунення проблем в сфері ЖКГ, до отримання інформації з важливих для мешканців питань. Кожне отримане звернення ретельно опрацьовується. За п’ять років львів’яни залишили близько 1,2 мільйона коментарів та здійснили 5,6 мільйона реакцій, а це “лайки” та “перепости”. Отже, група жива, активна та реалізує своє призначення», - розповів головний спеціаліст відділу «Гаряча лінія міста» Львова Назар Кушнір.

Важливою частиною функціонування Facebook-групи є публікація оголошень важливих та нагальних питань з життя міста. Мешканці не лише можуть їх прочитати, але й висловити свою думку. Таких, за час існування групи, було понад 3 тисячі. Всього охоплення аудиторії сягнуло понад 37 млн переглядів у групі. Жорсткої цензури у групі немає, очікується лише дотримання правил, які вимагає формат соцмережі, та дотримання елементарних норм моралі. Завдяки цьому, група залишається «на плаву» впродовж п’яти років, будучи відкритою для громадської думки та не маючи жодного зауваження від адміністрації Facebook, наголошують на «Гарячій лінії міста».

«Інколи мешканці хочуть не лише подати звернення, але й винести його на обговорення. Сьогодні таким майданчиком для громади міста стали соціальні мережі. Мало хто вірив в успіх цього проекту, інші дивувались, що міська влада не боїться йти на контакт з мешканцями напряму і публічно. Тож якісне опрацювання зауважень, пропозицій та подяк львів’ян у Facebook стало для нас викликом, з яким ми впорались», - зазначає директорка міського департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.

Facebook-група залишається чи не єдиною із груп у цій мереж, які мають такий функціонал опрацювання звернень від мешканців.

«Facebook-група орієнтована на оперативне та якісне обслуговування потреб громади. Завдяки зверненням мешканців та їх обговоренням у соціальній мережі, міська влада може не лише краще розуміти потреби містян, але й покращувати якість своєї роботи. Гаряча лінія у Facebook стала невід’ємною частиною життя нашої громади. Мешканці розуміють, що лише разом ми можемо зробити наше місто ще кращим», - зазначив директор департаменту «Адміністрація міського голови» Євген Бойко.

Окрім фейсбук-групи «Гарячої лінії міста», львів'яни можуть залишати звернення через мобільний додаток «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал та чат-бот. Цілодобово працює кол-центр 15−80, дзвінки приймають також з мобільних телефонів, і вони є безкоштовними.