«Гаряча лінія» Львова оновила чат-бот «Lviv1580bot»: з’явились дві нові функції

  • 23.03.2023, 12:23
  • 4790
  • Меланія Волощак
Відтепер львів’яни можуть надсилати пропозиції та фото щодо конкретного питання через Telegram у чат-боті «Гарячої лінії» міста – Lviv1580bot. Застосунок функціонує півроку, але оновлений для зручності та швидкого контакту з мешканцями.

Для швидкого зв’язку з містом, достатньо знайти у Telegram-пошуку – Lviv1580bot і зареєструватись. Після цього бот надсилатиме актуальні повідомлення про планові та аварійні роботи за вказаною адресою або ж неподалік. 

Крім цього, у боті «Гарячої лінії» міста можна подати звернення, відстежити інформацію про результат розгляду свого звернення, переглянути інформацію на карті звернень, дізнатись інформацію про найближче укриття тощо. Однак, тепер ще й доступна функція подачі пропозицій та надсилання фото щодо конкретного питання чи проблеми. 

До боту долучились вже понад 4 тисячі львів’ян. Це можна зробити за посиланням: https://t.me/Lviv1580bot

Нагадаємо, що «Гаряча лінія» Львова функціонує також як телефонна лінія, за допомогою якої мешканці міста можуть отримувати всю необхідну інформацію. Лінія працює цілодобово без вихідних. Телефон – 1580 (дзвінки безкоштовні). Також залишати звернення можна у Facebook-групі «Гарячої лінії», у мобільному додатку «Львів 1580» для Android та iOS, а також на порталі 1580.lviv.ua. Більше інформації – тут.