У Ратуші розповіли, на що найчастіше скаржаться мешканці через Гарячу лінію міста

  • 02.08.2023, 13:14
  • 388
  • Пресслужба ЛМР
Впродовж п’яти з половиною років «Гаряча лінія міста» Львова ефективно комунікує з мешканцями у Facebook. За цей період адміністратори групи опрацювали близько 93,5 тис. дописів, а кількість учасників групи перетнула позначку 110 тисяч.

«Львів’яни продовжують активно звертатись до нас із повідомленнями, зауваженнями, пропозиціями та подяками. За останні півроку ми опрацювали 6434 дописи від учасників групи, а всього за час її існування таких звернень було близько 93,5 тис.», - розповів головний спеціаліст відділу «Гаряча лінія міста» Львова Назар Кушнір.  

Найбільше за останні шість місяців львів’яни звертали увагу служб міста на питання ремонту доріг, тротуарів та неналежний стан фасадів, а також звертались щодо облаштування та ремонту дитячих майданчиків. Окрім цього до першої п’ятірки увійшли звернення щодо прибирання прибудинкової території та встановлення дорожніх знаків й обмежувачів паркування. 

«Учасники групи активно обговорюють звернення від інших мешканців та наші оголошення, кількість яких, лише за останні півроку сягнуло 359. Загалом львів’яни залишили в групі близько 1 млн 327 тис. коментарів та здійснили 6 млн 12 тис. реакцій (лайки та перепости)», - доповнив Назар Кушнір.

 «Проєкт, який ми реалізуємо у мережі Фейсбук вже 5,5 років показує свою ефективність і затребуваність громадою. Про це свідчать реальні цифри. Наша команда працює за незмінним принципом: оперативність, ефективність та якість у наданні послуг», - розповіла директорка департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик. 

Своєю чергою в департаменті «Адміністрації міського голови» Львова зазначають, що фейсбук-група «Гаряча лінія міста Львова» досі залишається єдиним в Україні проектом в соціальній мережі з подібним функціоналом, який максимально забезпечує зворотній та оперативний зв’язок з мешканцями міста.  

«Започатковуючи цей проєкт ми чекали на реакцію мешканців, для нас вона була найважливіша. Соціальна мережа - це певною мірою стихія, в якій громада може сказати все, що думає, наскільки це дозволяє їй політика фейсбуку. Ми вирішили, що такий корисний інструмент комунікації повинен працювати на громаду. І після 5,5 років можемо відзначити, що не лише маємо результат у Львові, але й ділимося своїм досвідом з іншими містами – коли вони дізнаються про цей проєкт, то виявляють велике зацікавлення щодо нього», -  зазначив директор департаменту «Адміністрація міського голови» Львова Євген Бойко.

Водночас, зазначимо, що фейсбук-група не передбачає автоматичного схвалення та опрацювання усіх звернень. Перед публікацією кожен допис проходить обов’язкову модерацію. Для зручності користувачів, на сторінці групи, в розділі «оголошення» розміщені правила групи та можливі причини відхилення звернення. Зокрема, для оперативного та якісного реагування зі сторони виконавця необхідний контактний номер телефона та повна адреса мешканця. Допис можуть не опублікувати, якщо,  наприклад, заявлена проблема представлена і вже активно обговорюється в групі чи учасник надто часто надсилає звернення протягом короткого періоду часу, створюючи спам. 

Окрім Фейсбук-групи «Гарячої лінії», львів'яни можуть залишати звернення через мобільний додаток «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал та чат-бот в Телеграмі. Також працює кол-центр 15−80, дзвінки приймаються із стаціонарних та мобільних телефонів цілодобово і безкоштовно.