Майже 100 тисяч звернень: Facebook-групі «Гарячої лінії» Львова виповнилось 6 років

  • 02.02.2024, 11:44
  • 850
  • Іванюк Руслана
Впродовж шести років відділ «Гаряча лінія міста» Львова комунікує з мешканцями в соціальній мережі Facebook. За цей час до групи долучились 114 тисяч учасників, які скерували близько 99,5 тисяч звернень. Мешканці не лише звертаються із пропозиціями, зауваженнями та подяками, але й активно обговорюють актуальні для міста питання. Тож не дивно, що за час існування групи її переглянуло 49 мільйонів людей.

фото ілюстративне

«У роботі Фейсбук-сторінки ми керуємося трьома основними принципами: оперативність, якість та зворотній зв’язок з мешканцями. Саме це, на мою думку, і є причиною успіху нашої роботи. Статистика свідчить, що інтерес до групи не лише не спадає, але з кожним роком зростає. Загалом, за час нашої роботи, мешканці залишили в групі близько 1,3 млн коментарів та 6,4 млн реакцій, тобто, “репостів” та “лайків”», - розповів головний спеціаліст відділу «Гаряча лінія міста» Львова Назар Кушнір.

На «Гарячій лінії міста» наголошують, що кожне отримане звернення ретельно розглядають. Відпрацьовано алгоритм дій з тією чи іншою категорією звернень, які надходять через соцмережу, враховуючи можливості її функціоналу. Таким чином, адміністратор щоденно опрацьовує близько ста як нових, так і тих звернень, які ще в роботі, проводить комунікацію з десятками виконавців та моніторить кілька сотень коментарів учасників групи.

Завдяки оголошенням, які розміщує адміністратор у Facebook-групі, мешканці отримують важливу та корисну для них інформацію з життя міста. Більше того, вони можуть прокоментувати її, висловивши власну думку. За час існування групи опубліковано понад 3,7 тисяч оголошень.

«Фейсбук-група Гарячої лінії міста з’явилася дуже своєчасно – перед пандемією та початком великої війни. На той час важко було уявити, з якими викликами зіштовхнеться громада міста. В такі непрості часи особливо важливо комунікувати з мешканцями в режимі онлайн, зробити все можливе, щоб люди чули владу, а влада без посередників  дізналася думку людей. Кількість учасників групи, обсяг звернень, реакція мешканців на пости свідчить про те, що група стала невід’ємною частиною життя львів’ян», - зауважила директорка департаменту гуманітарної політики ЛМР Валентина Бартошик.

Facebook-група «Гарячої лінії міста» Львова є унікальним проєктом в Україні, функціонал та обсяги якого не вдалося ще нікому повторити.

«Час минув дуже швидко, ніби вчора був перший день роботи Фейсбук-групи, а вже пройшло шість років. Підрахувати всю користь, яку місто отримало від роботи цього проекту – нереально, адже вона різнопланова та масштабна. У виграші опинились всі: і мешканці, голос яких став відчутно сильнішим та впливовішим на роботу міських служб, і влада, яка отримала “фідбек” від громади та могла підвищувати ефективність своєї роботи. Це сміливий проєкт, завдяки якому влада міста більше відкрилась для громади, засобів масової інформації та активних мешканців», - зазначив директор департаменту «Адміністрація міського голови» Євген Бойко.

На «Гарячій лінії міста» зазначають, що хоча жорсткої цензури в групі немає, але від її учасників очікується дотримання правил групи, які мають винятково практичне застосування, а також Стандартів спільноти Facebook.

Якщо людина не бажає привертати увагу громади до себе або свого звернення, вона може скористатися іншими інструментами «Гарячої лінії міста»: зателефонувати на 15-80, залишити звернення через мобільний застосунок «Львів 1580» для Android та iOS, або ж через чат-бот чи інтернет-портал.