Час
|
Тема
|
Тренер
|
Для кого
|
8:30-9:00
|
Реєстрація
|
9:00-9:30
|
Міська екосистема доступності
|
Андрій Москаленко, перший заступник міського голови Львова
|
всі учасники
|
09:30-11:30
|
«Ресторан без бар’єрів: Архітектурна доступність та інклюзивні послуги у закладах громадського харчування»
Практика впровадження норм та стандартів:
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»
- ISO 21902 ISO 21902 «Туризм і супутні послуги. Доступний туризм для всіх. Вимоги та рекомендації»
- ДСТУ Б ISO 21542:2013 «Будинки і споруди. Доступність і зручність використання побудованого життєвого середовища»
|
Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»
|
Ресторатори. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом. Відповідальний за роботу в залах.
|
«Основи безбар’єрності»
- Що таке безбарєрність та яких сфер це стосується
- Безбарєрність у сфері послуг
- Коректна термінологія та взаємодія
- Які глобальні світові драйвери впливають на трансформації з фокусом на людське різноманіття і як це перетворюється у тренди світового рівня
- Український контекст
|
Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності
|
Готельєри.
Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом.
|
11:30-12:00 Перерва. 30 хв
У лоббі-барі готелю (1 поверх) є можливість придбати каву, чай та десерти
|
12:00-13:30
|
«Основи безбар’єрності»
- Що таке безбарєрність та яких сфер це стосується
- Безбарєрність у сфері послуг
- Коректна термінологія та взаємодія
- Які глобальні світові драйвери впливають на трансформації з фокусом на людське різноманіття і як це перетворюється у тренди світового рівня
- Український контекст
|
Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності
|
Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.
|
«Ресторан без бар’єрів: Архітектурна доступність та інклюзивні послуги у закладах громадського харчування»
Практика впровадження норм та стандартів:
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»
- ISO 21902 ISO 21902 «Туризм і супутні послуги. Доступний туризм для всіх. Вимоги та рекомендації»
- ДСТУ Б ISO 21542:2013 «Будинки і споруди. Доступність і зручність використання побудованого життєвого середовища»
|
Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»
|
Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом.
|
13:30-14:30 Обідня перерва. 1 год
|
Повернення в холл готелю до 14:30. Перехід до Закладу 1 (для практичної частини)
|
14:45-15:30
|
Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору ресторану
Бачевських, Львівські круасани - 04.09,
|
Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності
|
Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.
|
Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору готелю
|
Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»
|
Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом.
|
15:30-15:50
|
Перехід до Закладу 2 (для практичної частини)
|
15:50-16:30
|
Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору ресторану MAD, АТЛАС - 05.09
|
Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності
|
Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.
|
Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору готелю
|
Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»
|
Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом.
|
16:30-16:45
|
Повернення до місця зустрічі
|
|
|
16:45-17:45
|
«Доступність туристичної інфраструктури міста. Як виправдати очікування гостей щодо інклюзивності і уникнути типових помилок?»
Сесія запитань та відповідей щодо забезпечення безбар'єрності простору та особливостей адаптації середовища надання послуг до потреб гостей з числа маломобільних груп населення.
|
Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності
Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»
|
Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.
+
Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом.
|