Гостинність без обмежень: у понеділок стартує другий етап навчання для готельєрів та рестораторів Львова

  • 02.09.2023, 13:16
  • Пресслужба ЛМР
4 та 5 вересня у Львові відбудеться другий етап навчання для готельєрів та рестораторів «Гостинність без обмежень». Експерти розповідатимуть представникам сфери гостинності про те, як адаптувати свої заклади для потреб кожного відвідувача, зокрема для людей з інвалідністю. Проєкт є ініціативою управління туризму Львівської міськради.

фото: Роман Балук

«Це другий етап навчань для представників сфери гостинності Львова. Першого разу ми залучили 40 готельєрів та рестораторів, для яких наші експерти провели лекції та практичні навчання у закладах.

Ми розуміємо, що за останній рік в нас різко зросла кількість маломобільних груп населення, тому наш обов’язок зробити заклади міста доступними для кожного. Щоб батьки з дітками і люди з інвалідністю могли однаково якісно отримати послуги у готелях та ресторанах і мали доступ до зручних вбиралень. Кожен має почувати себе гідно, де б він не був, і в якій ситуації він не опинився б», – каже Христина Лебедь, керівниця управління туризму Львівської міськради.

 Організатори планують після навчань розробити спеціальні стандарти гостинності. Цього року управління туризму має на меті провести навчання «Гостинність без обмежень» для пів тисячі представників сфери гостинності Львова.

Представники готельного та ресторанного бізнесу, які хочуть пройти навчання, можуть звертатися в управління туризму Львівської міської ради в соцмережах Lviv tourism office.

 Дати: 4 та 5 вересня, 8:30-18:00 год.

Місце: BANK Готель, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 8

Програма «Гостинність без обмежень»

Час

Тема

Тренер

Для кого 

8:30-9:00

Реєстрація

9:00-9:30

Міська екосистема доступності

Андрій Москаленко, перший заступник міського голови Львова

всі учасники

09:30-11:30

«Ресторан без бар’єрів: Архітектурна доступність та інклюзивні послуги у закладах громадського харчування»

Практика впровадження норм та стандартів:
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»
- ISO 21902 ISO 21902 «Туризм і супутні послуги. Доступний туризм для всіх. Вимоги та рекомендації»
- ДСТУ Б ISO 21542:2013 «Будинки і споруди. Доступність і зручність використання побудованого життєвого середовища»

Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»

Ресторатори. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом. Відповідальний за роботу в залах. 

«Основи безбар’єрності»

- Що таке безбарєрність та яких сфер це стосується
- Безбарєрність у сфері послуг
- Коректна термінологія та взаємодія
- Які глобальні світові драйвери впливають на трансформації з фокусом на людське різноманіття і як це перетворюється у тренди світового рівня
- Український контекст

Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності

Готельєри. 

Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом. 

11:30-12:00 Перерва. 30 хв

У лоббі-барі готелю (1 поверх) є можливість придбати каву, чай та десерти

12:00-13:30

«Основи безбар’єрності»

- Що таке безбарєрність та яких сфер це стосується
- Безбарєрність у сфері послуг
- Коректна термінологія та взаємодія
- Які глобальні світові драйвери впливають на трансформації з фокусом на людське різноманіття і як це перетворюється у тренди світового рівня
- Український контекст

Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності

Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.

«Ресторан без бар’єрів: Архітектурна доступність та інклюзивні послуги у закладах громадського харчування»

Практика впровадження норм та стандартів:
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»
- ISO 21902 ISO 21902 «Туризм і супутні послуги. Доступний туризм для всіх. Вимоги та рекомендації»
- ДСТУ Б ISO 21542:2013 «Будинки і споруди. Доступність і зручність використання побудованого життєвого середовища»

Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»

Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом. 

13:30-14:30 Обідня перерва. 1 год

Повернення в холл готелю до 14:30. Перехід до Закладу 1 (для практичної частини) 

14:45-15:30

Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору ресторану 

Бачевських, Львівські круасани - 04.09, 

Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності

Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.

Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору готелю

Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»

Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом. 

15:30-15:50

Перехід до Закладу 2 (для практичної частини)

15:50-16:30

Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору ресторану  MAD, АТЛАС - 05.09

Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності

Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.

Практична частина. Обстеження безбар'єрності простору готелю

Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»

Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом. 

16:30-16:45

Повернення до місця зустрічі

16:45-17:45

«Доступність туристичної інфраструктури міста. Як виправдати очікування гостей щодо інклюзивності і уникнути типових помилок?»


Сесія запитань та відповідей щодо забезпечення безбар'єрності простору та особливостей адаптації середовища надання послуг до потреб гостей з числа маломобільних груп населення. 

Ніна Мацюк, Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності

Володимир Висоцький, сертифікований фахівець з доступності збудованого середовища, студія універсального дизайну «ORFO»

Ресторатори.Менеджер, який відповідальній за інфраструктуру приміщень, розміщення меблів тощо.

                   +

Готельєри. Менеджери, який безпосередньо працює з персоналом, який працює напряму з клієнтом.