Управління державної реєстрації Юридичний департамент

Оновлено: 15.03.2017, 12:39

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-18:00
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79040, Львів, вул. Городоцька, 299
+38 (032) 255-62-82
+38 (032) 255-62-02
Ми у Facebook

Відділи та підрозділи

НазваТелефон
Державні реєстратори відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень+38 (032) 254-67-59
Державні реєстратори відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень+38 (032) 254-67-60
В.о. начальника відділу реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань+38 (032) 254-67-57
Державні реєстратори відділу реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань+38 (032) 254-67-61
+38 (032) 255-62-02
Бухгалтерія+38 (032) 255-62-41
Канцелярія+38 (032) 255-62-82

Документи

Громадська рада

Персональний склад Громадської ради:

  • Лемик Р.Я.  (ГО «Львівський центр медіації»)
  • Нечаєва Н.М. (ГО «Перша Галицька юридична колегія»)
  • Петрів Н.В. (ГО «Реформи разом»)
  • Микита Т.В. (ГО «ДУХ НАЦІЙ»)
  • Тарасевич Т.П. (ГО «Народний правопорядок»)

Інформація про діяльність

  • Повноваження
  • Основні завдання
  • Положення
  1. Забезпечення виконання покладених на органи місцевого самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; а також реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  2. Забезпечення реалізації юридичними та фізичними особами своїх прав у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  3. Забезпечення державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  4. Формування та ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  5. Забезпечення надання відповідно до закону інформації про державну реєстрацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  6. Встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства України, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами.
  7. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства України.
  8. Формування, ведення та зберігання реєстраційних справ та інших документів, отриманих та створених державним реєстратором під час проведення реєстраційної дії.
  9. Організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
  10. Підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
  11. У межах компетенції проведення експертизи нормативно-правових актів міської ради, виконавчого комітету та міського голови, а також аналізу та опрацювання інформації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців під час проведення реєстраційних дій.
  1. Забезпечення виконання покладених на органи місцевого самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; а також реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  2. Забезпечення реалізації юридичними та фізичними особами своїх прав у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  3. Забезпечення державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  4. Формування та ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  5. Забезпечення надання відповідно до закону інформації про державну реєстрацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  6. Встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства України, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами.
  7. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства України.
  8. Формування, ведення та зберігання реєстраційних справ та інших документів, отриманих та створених державним реєстратором під час проведення реєстраційної дії.
  9. Організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
  10. Підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців.
  11. У межах компетенції проведення експертизи нормативно-правових актів міської ради, виконавчого комітету та Львівського міського голови, а також аналізу та опрацювання інформації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців під час проведення реєстраційних дій.

Загальні положення

  1. Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 26.05.2016 № 505 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.
  2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові і підпорядкованим директору юридичного департаменту.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, наказами директора департаменту, іншими нормами законодавства України.
  4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє / не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача / відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
  5. Повне найменування управління – управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради.
  6. Юридична адреса управління – м. Львів, вул. Городоцька, 299.

Структура та організація роботи

  1. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням директора юридичного департаменту, у порядку, визначеному законодавством. Начальник управління безпосередньо підпорядкований директору юридичного департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
  2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
    1. Відділ реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
    2. Відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
    3. Сектор організаційного та бухгалтерського забезпечення.
  3. Структурні підрозділи управління очолюють начальники (завідувачі), яких призначає на посади та звільняє з посад начальник управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), у порядку, визначеному законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови.
  4. Начальник управління має двох заступників (у тому числі одного заступника, який не очолює відділ), яких призначає на посади та звільняє з посад Львівський міський голова за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством. Заступники начальника управління виконують функції та здійснюють повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління. Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад начальник управління.
  5. Управління видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
  6. Начальник управління:
    1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом, а також керуючим справами виконкому, директором юридичного департаменту за виконання покладених на управління завдань.
    2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності всіх працівників управління.
    3. У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
    4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, наказів директора юридичного департаменту.
    5. Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
    6. Призначає та звільняє з посад працівників управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), організовує та проводить конкурси на заміщення вакантних посад в управлінні, встановлює надбавки і доплати, присвоює ранги, вирішує питання преміювання, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань), службових відряджень працівникам управління, проведення їх оцінки, застосування заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень тощо (за винятком працівників, які належать до номенклатури посад Львівського міського голови).
    7. Для заступників начальника управління визначає міру відповідальності, вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань).
    8. Для керівників структурних підрозділів та інших працівників вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань).
    9. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, наказами директора юридичного департаменту.

Компетенція управління

  1. До компетенції управління належать такі повноваження:
    1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, та реалізація прийнятих ними рішень.
    2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
    3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету стратегії розвитку м. Львова у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
    4. Підготовка проектів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проектів актів відповідно до компетенції.
    5. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
    6. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування управління. Розпорядження коштами міського бюджету м. Львова у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їх цільовим використанням.
    7. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, конкурсних торгів (тендерів), укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання.
    8. Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
    9. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
    10. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами.
    11. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими структурними підрозділами.
    12. Забезпечення представництва інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності безпосередньо керівником або на підставі виданої керівником довіреності.
    13. Списання з балансу транспортних засобів, механізмів, обладнання, інвентарю, вартість яких не перевищує суми, еквівалентної 100 мінімальним заробітнім платам.
    14. Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.
    15. Надання консультативної допомоги з питань здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
  2. До компетенції управління у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно належать такі повноваження:
    1. Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до норм законодавства.
    2. Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надання відомостей з нього відповідно до законодавства.
    3. Забезпечення формування інформації з Державного реєстру прав для подальшого використання заявником.
    4. Забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства.
    5. Забезпечення формування та зберігання у встановленому законодавством порядку реєстраційних справ та інших документів, отриманих та створених державним реєстратором під час проведення реєстраційної дії.
  3. До компетенції управління у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців належать такі повноваження:
    1. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та проведення інших реєстраційних дій відповідно до норм законодавства.
    2. Формування та ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надання відомостей з нього відповідно до законодавства.
    3. Забезпечення формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписок, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів юридичної особи.
    4. Внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про державну реєстрацію на підставі рішення суду.
    5. Забезпечення формування та зберігання реєстраційних справ та інших документів, отриманих та створених державним реєстратором під час проведення реєстраційної дії.
    6. Забезпечення підготовки документів з реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців для виїмки та витребування судовими та правоохоронними органами.
  4. Виконання інших повноважень, покладених на управління відповідно до законодавства України, актів міської ради, виконавчого комітету, Львівського міського голови.

Права управління

  1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:
    1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.
    2. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
    3. Отримувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
    4. Отримувати від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
    5. Скликати наради з питань, які належать до його компетенції.
    6. Брати участь у засіданнях виконавчого комітету, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.
    7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків.
    8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
    9. Звертатись до суду з позовними заявами у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
    10. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
    11. Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції їх проведенню.

Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління

  1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету м. Львова.
  2. Кошторис управління затверджує директор юридичного департаменту за погодженням з управлінням фінансів департаменту фінансової політики.
  3. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами. За сумлінне виконання повноважень з державної реєстрації державні реєстратори мають право на винагороду за рахунок коштів, отриманих за справляння адміністративного збору за державну реєстрацію прав. Порядок виплати та розмір винагороди для державних реєстраторів, які перебувають у трудових відносинах з управлінням, встановлюються Львівською міською радою.
  4. Граничну чисельність працівників управління встановлює Львівський міський голова у межах загальної чисельності працівників виконавчих органів, затвердженої міською радою.
  5. Структуру управління затверджує виконавчий комітет.
  6. Штатний розпис управління затверджує директор юридичного департаменту за погодженням з департаментом фінансової політики.

Відповідальність посадових осіб управління

  1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
  2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з законодавством України.
  3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

Заключні положення

  1. Ліквідацію та реорганізацію управління проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.
  2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.