«Буде новий міст, який якісно служитиме львів’янам», - А.Садовий про реконструкцію моста на вул. Городоцькій, 166
- Марія Чабада
Роботи розпочали 1 червня цього року. На сьогодні ремонтники демонтували контактну мережу, зрізали дерева, перенесли опори електромереж та демонтували крайні балки на парній стороні. Також розпочали роботи з влаштуванні підпірної стінки. Щоденно на об’єкті працює 20 працівників та 5 одиниць техніки.
У процесі реконструкції шляхопроводу також буде розширено проїзну частину дороги до 4-х смуг на вул. Городоцькій на ділянці від Хлібзаводу до вул. Сяйво.
«Відповідно до проекту, передбачено розширення параметрів проїжджої частини до 4-х смуг шириною 16м, розширення підходів до шляхопроводу в обох напрямках протяжністю 352м. Площа асфальтування проїжджої частини – 5843 м2, в т.ч. існуючої – 3848 м2, площа тротуарів – 1915 м2», - розповіли в департаменті житлового господарства та інфраструктури ЛМР.
Очікуваний термін завершення робіт – 14 жовтня цього року.
«Цей міст був введений в експлуатацію в 1962 році і, починаючи з 2000 року, стояло питання, що його треба ставити на реконструкцію, бо була велика небезпека трагічної ситуації. Під низом йдуть поїзди і ще одна складність роботи по реконструкції цього моста, що ми просто беремо «вікна», бо залізничне сполучення не зупинене, воно далі триває. Ми підписали угоду і роботи на мості мають бути завершені до 14 жовтня. І вже 14 жовтня цей міст має бути введений в експлуатацію. Фірма має досвід, багато реконструкцій робила у Львові і в Україні, тому я оптимістичний, що термін буде витриманий і на Покрови тут буде відновлено рух.
Робота надзвичайно складна, вона передбачає певну частину ручної праці. Люди працюють і назовні, і під мостом. Кількість людей і техніки буде збільшуватися. Це буде фактично заново збудований міст. І ще один великий плюс – міст буде розширено. Якщо тут раніше було дві смуги, то буде чотири. Отже, буде більший трафік. Це все для мешканців міста Львова. Перше - безпека. Бо цей міст міг завалитися в будь-який день. Ми, коли його розібрали, побачили, що ситуація критично складна. Просто ми не мали коштів на його ремонт ні в минулому році, ні в позаминулому році. Кошти акумулювали, передбачили в бюджеті і в цьому році проступили до робіт.
Також буде повністю зроблений якісний хідник. Тобто, буде новий міст, який якісно служитиме львів’янам», - зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.
Вартість будівельних робіт за договором – 20 млн. 800 тис. 977 грн.
Як розповів професор кафедри мостів НУ «Львівська політехніка» Віктор Кваша, будівництво нового шляхопроводу обійшлось би в 4 рази дорожче, ніж реконструкція існуючого. Гарантійний термін моста після реконструкції – 80 років.
«Ми одержимо міст, який витримує сучасні навантаження і забезпечить комфортний потік транспорту», - додав керівник підрядної організації ТзОВ «Західтрансбуд» Зиновій Дац.
Замовник - департамент житлового господарства та інфраструктури. Генпідрядна організації – ТзОВ «Західтрансбуд». Проект розроблено в 2013році НУ «Львівська політехніка» спільно з ПП «Львівкомундорпроект».
Одночасно заплановано виконання робіт за другим окремим проектом з реконструкції інженерних мереж на шляхопроводі та підходах до шляхопроводу через залізничну колію на вул. Городоцькій, 166 очікуваною вартістю 13 млн. 235 тис.грн.
Нагадаємо, міст на вул. Городоцькій, 166 побудований в 1962 році. Його довжина – 41,62 м., ширина – 9-10 м.