Відтепер дізнатися про відповідь на письмове звернення можна в Інтернеті

  • 10.12.2012, 10:20
  • 11031
Від заяви до відповіді – увесь процес виконання письмових звернень відкритий та доступний для мешканців. Відтепер на офіційній сторінці Львівської міської ради можна бачити стан виконання письмових звернень, які мешканці реєструють у Центрах обслуговування мешканців Львівської міської ради. Вже з першого дня реєстрації можна дізнатися, хто виконуватиме звернення та протягом якого терміну. Також відображатиметься інформація про результат та наявність письмової відповіді.

Проконтролювати стан виконання звернення через Інтернет – це практика зворотного зв’язку з мешканцем, яка дозволяє зробити процес листування більш публічним та відкритим. Раніше від дня реєстрації звернення до дня отримання відповіді мешканцям доводилося просто очікувати або телефонувати в Центр обслуговування мешканців.  Зараз мешканці можуть бути спостерігачами цього процесу, розуміючи, що їх звернення не загубилося, а перебуває на контролі та має призначеного виконавця. Також самі мешканці можуть проконтролювати, чи в належний термін надано їм письмову відповідь.

Оксана Сарабаха, заступник начальника відділу «Центр обслуговування мешканців»

Самостійно відстежувати заявники зможуть таку інформацію: в якому структурному підрозділі та в якої посадової особи перебувають документи. В історії виконання звернення відображатиметься також контрольний термін виконання, наявність чи відсутність відповіді та її короткий зміст. З метою захисту інформації перевірити стан виконання звернення зможе тільки його автор чи довірена його особа. Для цього при реєстрації звернення в Центрі обслуговування мешканців заявнику на руки видаватимуть реєстраційну картку з номером звернення та PIN-кодом для вводу в Інтернет.  За номером документу і вищевказаним PIN кодом людина може переглянути стан виконання звернення на сайті ЛМР за адресою http://city-adm.lviv.ua/zv/.

Електронний перегляд стану виконання звернення став можливим завдяки ЛКП «Міський центр інформаційних технологій» за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Нагадаємо, на сайті Львівської міської ради також є можливість подати електронне звернення, записатися на прийом до посадовців, ознайомитися з порядком отримання певної послуги та інше. На етапі впровадження також он-лайн консультації. Адреса сайту -  http://city-adm.lviv.ua.

За додатковими роз’ясненнями та пропозиціями можна звертатися за телефоном 297-57-95 – Інформаційна довідка Центру обслуговування мешканців.