Активність учасників Фейсбук-групи «Гарячої лінії міста» цього року зросла

  • 17.07.2020, 13:07
  • 1475
  • Пресслужба ЛМР
Мешканці Львова продовжують активно користуватись електронними ресурсами «Гарячої лінії міста». Лише в цьому році на Фейсбук-групу було надіслано понад 10 тисяч звернень, кожне з яких було опрацьовано. Мешканці також все активніше обговорюють в коментарях важливі питання з життя міста.

фото умовне

Як пояснюють на «Гарячій лінії», ознакою довіри львів'ян до групи є щоденне збільшення учасників впродовж 30 місяців: щотижня до групи долучаються сотні нових людей. Це попри те, що їх кількість досягає вже 73 тисячі, а цільова авдиторія групи — винятково львів'яни. Соціальна мережа є доволі ефективним способом комунікації громади міста з міською владою та комунальними службами.

«Мешканці звертаються зі скаргами та пропозиціями, а влада чує їх і надає відповідь, отримуючи від людей зворотній зв'язок. Все згідно з правилами і по-чесному», — зазначив головний спеціаліст відділу Гаряча лінія міста Андрій Толстой.

Окрім опрацювання звернень, Фейсбук-група надає інформацію з життя міста і діяльності влади. Лише в цьому році в групі було опубліковано близько 1200 оголошень.

«Мешканці люблять обговорювати в коментарях не лише свої та чужі звернення, але й наші оголошення. У цьому році їх активність відчутно зросла. Трохи більше як за півроку учасники групи залишили понад 160 тисяч коментарів та понад 700 тисяч реакцій у вигляді „перепостів“ та „лайків“. Це відчутний ріст, навіть, у порівнянні з минулим роком», — додав Андрій Толстой.

Довідка

Фейсбук-група «Гарячої лінії міста» Львова розпочала свою роботу наприкінці січня 2018 року. У 2019 році мешканці понад 1,3 млн рази взаємодіяли з Фейсбук-групою ГЛМ.

Цілодобово мешканці можуть звернутись на Гарячу лінію міста зателефонувавши в кол-центр на 15−80, скориставшись мобільним додатком «1580 Львів» (для Android) або ж електронним кабінетом мешканця «Мій 15−80».