Графік роботи
Понеділок | 09:00-18:00 | Четвер | 09:00-18:00 |
Вівторок | 09:00-18:00 | П'ятниця | 09:00-16:45 |
Середа | 09:00-18:00 | Субота, неділя | вихідний |
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00
Документи
Управління, які входять до складу департаменту
Інформація про діяльність
- Участь у формуванні та реалізації єдиної політики Львівського міського голови, міської ради та її виконавчих органів у житлово-комунальному господарстві міста і розробка механізмів реалізації прийнятих ними рішень.
- Підготовка та подання на розгляд виконавчого комітету і затвердження міською радою програм комплексного розвитку житлово-комунального господарства міста.
- Координація діяльності підприємств всіх форм власності, що обслуговують житловий фонд, надають житлово-комунальні послуги, міських комунальних підприємств, що перебувають у підпорядкуванні департаменту, та заслуховування звітів їх керівників.
- Організація роботи щодо поліпшення основних критеріїв оцінки ефективності роботи виконавчих органів у сфері житлово-комунального господарства та інфраструктури, зокрема:
- Рівня якості надання житлово-комунальних послуг.
- Рівня забезпеченості громадського транспорту.
- Стану доріг.
- Стану благоустрою.
- Стану зовнішнього освітлення.
- Рівня телекомунікаційних послуг.
- Стану паркування автотранспорту.
- Розгляд та вирішення питань про передачу (приватизацію) об’єктів житлового фонду, які перебувають у комунальній власності м. Львова, у приватну власність громадян, реприватизацію житла, забезпечення видачі свідоцтв про право власності на нерухоме майно.
- Проведення загальної політики м. Львова з питань збирання, транспортування, утилізації та захоронення побутових відходів; розробка пропозицій та подання на затвердження у встановленому порядку норми їх накопичення; здійснення оперативного контролю за роботою підприємств, що надають послуги з вивезення твердих побутових відходів; залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, до участі в будівництві, реконструкції об’єктів системи поводження з побутовими відходами.
- Проведення загальної політики м. Львова з питань, пов’язаних з утриманням тварин, зменшенням чисельності безпритульних тварин на основі гуманного та відповідального ставлення до них.
- Погодження та подання міській раді на затвердження програми розвитку та вдосконалення пасажирського транспорту у м. Львові.
- Підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо створення відповідно до законодавства комунальної аварійно-рятувальної служби, яка утримується за рахунок коштів міського бюджету м. Львова, вирішення питань про чисельність працівників такої служби, витрати на їх утримання, зокрема щодо матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, створення для них необхідних житлово-побутових умов.
- Погодження пропозицій щодо поточних і перспективних програм капітального будівництва, складання переліків будов, титульних списків будов та проектно-розвідувальних робіт і подання їх на затвердження у встановленому порядку.
- Координація роботи з приймання-передачі об'єктів відомчого житлового фонду, гуртожитків у комунальну власність м. Львова.
- Сприяння створенню та функціонуванню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків у місті.
- Співпраця з громадськими організаціями, міжнародними організаціями та інвесторами щодо інформаційних кампаній для об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
- Затвердження актів приймання-передачі багатоквартирних будинків в управління об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельним кооперативам та актів передачі технічної документації співвласникам багатоквартирних будинків, які перейшли на самостійне обслуговування.
- Зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку з питань визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміни умов договору з управителем, обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням, зберігання актів списання з балансу багатоквартирних будинків.
- Перевірка та подання на розгляд виконавчого комітету тарифів на комунальні і транспортні послуги, які надаються мешканцям міста підприємствами, підпорядкованими департаменту, та іншими підприємствами, контроль за їх дотриманням.
- Забезпечення роботи міжвідомчої комісії при виконавчому комітеті, підготовка наказів щодо затвердження висновків міжвідомчої комісії: про технічну можливість переобладнання нежитлових приміщень під житлові; про визначення технічного стану конструкцій даху та будинків (квартир), віднесення їх до категорії аварійних, що загрожують обвалом, визнання такими, що виведені з аварійного стану; непридатність для проживання житлових будинків та окремих квартир.
- Подання необхідних матеріалів на розгляд громадської комісії з житлових питань при виконкомі.
- Розгляд та вирішення питань про надання дозволів громадянам, організаціям на використання власних квартир як нежитлових; виключення з житлового фонду житлових приміщень та переведення їх у нежитловий фонд, надання статусу службового для житлових приміщень; надання дозволу громадянам на використання власних квартир як нежитлових; зміна статусу об'єктів (приміщень) житлового фонду.
- Розгляд та вирішення питань щодо закріплення службового житла, виведення службових приміщень з обліку службових.
- Затвердження розрахунків розподілу квартир у житлових будинках, замовниками яких виступають підприємства, установи, організації незалежно від форм власності.
- Погодження передачі житла між підприємствами, установами, організаціями при підтвердженні правових та фінансових підстав, оформлення актів приймання-передачі житла.
- Залучення проектних та підрядних організацій до виконання протиаварійних непередбачуваних ремонтних робіт у житловому фонді міста.
- Виконання на підставі рішень виконавчого комітету функцій замовника будівництва, ремонту і реконструкції житлових будинків, об'єктів освіти, охорони здоров'я, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно-побутового та іншого призначення.
- Залучення технічного нагляду за проведенням робіт з будівництва, капітального ремонту і реконструкції житлового фонду, об'єктів інженерного господарства та інфраструктури міста.
- Виконання функцій замовника робіт з виготовлення проектно-технічної документації на будівництво, реконструкцію і капітальний ремонт об'єктів житлового господарства та інфраструктури міста.
- Погодження заходів щодо поліпшення водопостачання, водовідведення, очищення стічних вод, здійснення контролю за якістю питної води.
- Погодження залучень на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі у будівництві, реконструкції об'єктів інженерного забезпечення.
- Перевірка та подання розрахунків і матеріалів на розгляд виконавчого комітету для встановлення норм втрат води у системах подачі та її розподілу, встановлення лімітів споживання води для всіх груп споживачів. Прийняття рішень про затвердження лімітів споживання води для всіх груп споживачів.
- Залучення на договірних основах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі у розвитку і реконструкції об'єктів інженерного господарства, житлового та транспортного обслуговування інфраструктури міста.
- Розгляд пропозицій щодо вдосконалення транспортної інфраструктури м. Львова, мереж транспорту, у тому числі таксомоторих перевезень.
- Затвердження відкриття та закриття міських автобусних маршрутів загального користування з одночасним внесенням змін до реєстру маршрутів.
- Затвердження міських автобусних маршрутів, міських стоянок таксі і графіків руху міського пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження цих питань щодо транзитного пасажирського транспорту.
- Погодження внесення змін постійного характеру до міських автобусних маршрутів (продовження, скорочення, зміна шляху проходження між зупинками), введення або вилучення зупинок у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
- Прийняття рішення про припинення перевезень у випадках визначених законодавством України
- Погодження організації мережі таксомоторних стоянок.
- Проведення конкурсів з визначення операторів паркування автотранспорту; надання дозволів на організацію автостоянок.
- Погодження призначення керівників відділів житлового та комунального господарства районних адміністрацій і директорів комунальних підприємств, що підпорядковуються департаменту.
- Формування списків кандидатів на отримання пільгових довготермінових кредитів на будівництво (реконструкцію) і придбання житла за кошти міського бюджету м. Львова та підготовка рішень на розгляд виконавчого комітету про затвердження цих списків.
- Придбання квартир для пільгових категорій черговиків у встановленому порядку
- Організація у встановленому порядку навчання особового складу комунальних аварійно-рятувальних служб та аварійно-рятувальних служб громадських організацій.
- Розроблення та здійснення заходів щодо матеріально-технічного забезпечення діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб.
- Визначення збитків, заподіяних об’єктам комунальної форми власності і майну громадян внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів.
- Організація та здійснення організаційно-технічних заходів щодо підвищення стійкості об’єктів життєзабезпечення комунальної власності, проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт на цих об’єктах.
- Організація підвезення (подачі) питної та технічної води у зони, у яких здійснюються заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
Оновлено: 20.12.2019, 12:53