Департамент житлового господарства та інфраструктури

Код ЄДРПОУ: 34814670

Основним в діяльності департаменту житлового господарства та інфраструктури є планування та організація роботи щодо покращання основних критеріїв оцінки ефективності роботи виконавчих органів у сфері житлово-комунального господарства та інфраструктури.

Управління, які входять до складу департаменту або перебувають у його підпорядкуванні

Графік роботи


Понеділок 08:00-17:00 Четвер 08:00-17:00
Вівторок 08:00-17:00 П'ятниця згідно графіка-календаря
Середа 08:00-17:00 Субота, неділя вихідний
* Обідня перерва з 12:00 до 12:45

Контакти


79008, Львів, пл. Ринок, 1, каб. 422

Повноваження


4.1. До компетенції департаменту належать такі повноваження:

4.1.1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, і реалізація прийнятих ними рішень.

4.1.2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.

4.1.3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.

4.1.4. Підготовка проєктів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проєктів актів відповідно до компетенції.

4.1.5. За погодженням з департаментом фінансової політики затвердження кошторису у межах передбачених бюджетних асигнувань на відповідний рік та штатного розпису у межах встановленої чисельності і структури департаменту.

4.1.6. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування виконавчих органів, підприємств, установ і організацій, які перебувають у їхньому підпорядкуванні, забезпечення цільового використання бюджетних коштів. У межах, визначених міською радою та виконавчим комітетом, здійснення фінансування підприємств, установ і організацій, які перебувають у підпорядкуванні виконавчих органів, контроль за ефективним використанням ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.

4.1.7. Розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах встановлених бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів.

4.1.8. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.

4.1.9. Забезпечення фінансового, матеріально-технічного забезпечення, контроль (зокрема за дотриманням правил технічної, протипожежної безпеки і санітарного стану) за діяльністю підпорядкованих підприємств, установ і організацій, розгляд проєктів їхніх планів, внесення до них зауважень і пропозицій, контроль за виконанням планів, ефективністю роботи, рівнем та якістю наданих послуг, використання прибутків у встановленому порядку.

4.1.10. Затвердження фінансових планів підпорядкованих комунальних підприємств, контроль за їхнім виконанням, встановлення посадових окладів керівникам цих підприємств, проведення перевірок фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств та визначення подальшої стратегії їхнього розвитку.

4.1.11. Призначення керівників підприємств, установ і організацій, які перебувають у підпорядкуванні виконавчих органів, укладення контрактів з ними за попереднім погодженням Львівського міського голови.

4.1.12. Визначення потреб у доцільності функціонування комунальних підприємств, установ і організацій та подання міській раді, виконавчому комітету пропозицій щодо удосконалення їхньої мережі відповідно до потреб Львівської міської територіальної громади.

4.1.13. Погодження передачі в оренду (суборенду) приміщень, балансоутримувачами яких є підпорядковані виконавчому органу підприємства, установи, організації, а також приміщень, які перебувають в оренді цих підприємств, установ та організацій.

4.1.14. Погодження інвестиційних програм підпорядкованих комунальних підприємств, установ, організацій.

4.1.15. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, публічних закупівель, укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання. Укладення господарських та інших договорів.

4.1.16. Залучення на договірних засадах у порядку, визначеному законодавством України, коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення на будівництво, ремонт і утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони довкілля та історичного середовища.

4.1.17. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

4.1.18. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є виконавчий орган міської ради.

4.1.19. Заслуховування звітів про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій.

4.1.20. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами, підприємствами, установами та організаціями. Забезпечення вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.

4.1.21. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими виконавчими органами, підприємствами, установами та організаціями.

4.1.22. Представництво інтересів виконавчих органів міської ради в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності безпосередньо керівником або іншою особою на підставі виданої керівником довіреності.

4.1.23. Представництво інтересів виконавчих органів міської ради у зв’язках із зарубіжними муніципальними установами та іншими організаціями.

4.1.24. Звернення до суду у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі з позовними заявами про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

4.1.25. Затвердження/погодження установчих документів (статутів, положень) підпорядкованих підприємств, установ та організацій уповноваженими виконавчими органами відповідно до типового статуту, затвердженого міською радою.

4.1.26. Списання з балансу комунального майна (основних фондів) департаменту та комунальних підприємств, установ, організацій у порядку, встановленому міською радою.

4.1.27. Виконання функцій представника Львівської міської територіальної громади у багатоквартирних житлових будинках як співвласника багатоквартирного будинку.

4.1.28. Погодження облікової політики підпорядкованих установ, закладів, підприємств.

4.1.29. Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.

4.1.30. Організація роботи щодо розробки та поліпшення основних критеріїв оцінки ефективності роботи виконавчих органів у сфері благоустрою, зовнішнього освітлення та надання житлово-комунальних послуг.

4.1.31. Погодження пропозицій підпорядкованих структурних підрозділів щодо поточних і перспективних програм капітального будівництва, складання переліків будов, титульних списків будов та проєктно-вишукувальних робіт і подання їх на затвердження у встановленому порядку.

4.1.32. Сприяння створенню та функціонуванню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків у Львівській міській територіальній громаді.

4.1.33. Затвердження актів приймання-передачі багатоквартирних будинків в управління об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків.

4.1.34. Зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку з питань: визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміни умов договору з управителем, обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладення, внесення змін та розірвання договору з управителем.

4.1.35. Перевірка та подання у встановленому порядку на розгляд виконавчого комітету пропозицій щодо встановлення тарифів на комунальні, ритуальні та інші послуги у сфері житлово-комунального господарства, які надаються на території Львівської міської територіальної громади.

4.1.36. Погодження заходів щодо поліпшення водопостачання, водовідведення, очищення стічних вод, здійснення контролю за якістю питної води у мережах централізованого водопостачання Львівської міської територіальної громади.

4.1.37. Забезпечення виконання будівельних робіт, реконструкції та капітального ремонту вулично-дорожньої мережі (водопровідно-каналізаційної мережі), будівництво велосипедної інфраструктури та будівництва, реконструкції та капітального ремонту вулиць міста (магістральні дороги виконання будівельних робіт класу наслідків СС2), мереж зовнішнього освітлення, інфраструктури міських кладовищ та інших робіт відповідно до видатків бюджету Львівської міської територіальної громади на поточний рік.

4.1.38. Погодження призначення керівників відділів житлового та комунального господарства районних адміністрацій.

4.1.39. Проведення організаційно-технічних заходів щодо підвищення стійкості об’єктів життєзабезпечення комунальної власності, проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт на цих об’єктах.

4.1.40. Організація підвезення (подачі) питної та технічної води у зони, у яких здійснюються заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків згідно з рішеннями міської комісії з питань надзвичайних ситуацій.

4.1.41. Погодження проєктів технічних умов на приєднання об’єктів будівництва до систем централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення, погодження проєктної документації на будівництво, реконструкцію і капітальний ремонт об’єктів інфраструктури та інженерних мереж.

4.1.42. Подання на розгляд виконавчого комітету пропозицій щодо встановлення норм втрат води у системах подачі та її розподілу, встановлення лімітів споживання води для всіх груп споживачів.

4.1.43. Погодження загальновиробничих норм питомих витрат палива, теплової та електричної енергії і річних планів виробництва, транспортування та постачання теплової енергії Львівських комунальних теплопостачальних підприємств.

4.1.44. Координація діяльності підприємств всіх форм власності, що обслуговують житловий фонд, надають житлово-комунальні послуги, комунальних підприємств, що перебувають у підпорядкуванні департаменту, та заслуховування звітів їх керівників.

4.1.45. Затвердження актів приймання-передачі об'єктів відомчого житлового фонду, гуртожитків у комунальну власність Львівської міської територіальної громади.

4.1.46. Затвердження пропозицій про визнання будинків (квартир) такими, що виведені з аварійного стану.

4.1.47. Затвердження розрахунків розподілу квартир у житлових будинках, замовниками яких виступають підприємства, установи, організації незалежно від форм власності.

4.1.48. Визначення збитків, заподіяних об’єктам комунальної форми власності і майну громадян внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів.

4.1.49. Координація роботи підприємств, які надають послуги з технічного обслуговування, експлуатації та ремонту ліфтів.

4.1.50 Укладення договорів оренди (продовження терміну дії договору) житлових приміщень (ліжко-місць) з громадянами.

4.1.51. Підготовка та подання виконавчому комітету пропозицій про надання статусу службового житла для житлових приміщень та зняття зі службових приміщень статусу "службове".

4.1.52. Прийняття рішень щодо закріплення службового житла та зміна договору найму у зв’язку із виведенням службових приміщень з обліку службових.

4.1.53. Затвердження пропозицій щодо виключення з житлового фонду житлових приміщень.

4.1.54. Забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.

4.1.55. Формування списків кандидатів на отримання пільгових довготермінових кредитів на будівництво (реконструкцію) і придбання житла за кошти бюджету Львівської міської територіальної громади та підготовка рішень на розгляд виконавчого комітету про затвердження цих списків.

4.1.56. Придбання квартир для громадян у встановленому законодавством України порядку.

4.1.57. Здійснення підготовки рішень щодо створення та заселення житлово-будівельних кооперативів.

4.1.58. Подання пропозицій виконавчому комітету щодо надання житла громадянам, які відповідно до законодавства України потребують поліпшення житлових умов.

4.1.59. Розгляд питань щодо відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води.

4.1.60. Організація підготовки житлового господарства Львівської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період.

4.1.61. Проведення загальної політики Львівської міської територіальної громади з питань, пов’язаних з утриманням домашніх тварин, регулювання чисельності безпритульних тварин на основі гуманного та відповідального ставлення до них.

4.1.62. Залучення проєктних та підрядних організацій до виконання протиаварійних непередбачуваних ремонтних робіт у житловому фонді та об’єктах інженерної інфраструктури Львівської міської територіальної громади.

4.1.63. Виконання функцій замовника з виконання робіт щодо виготовлення проєктної документації та виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, реставрації, надання послуг з утримання (поточного ремонту) об’єктів житлово-комунального господарства, об’єктів благоустрою та інфраструктури Львівської міської територіальної громади.

4.1.64. Участь у формуванні та реалізації єдиної політики Львівського міського голови, міської ради та її виконавчих органів у житлово-комунальному господарстві Львівської міської територіальної громади і розробка механізмів реалізації прийнятих ними рішень.

4.1.65. Підготовка та подання на розгляд виконавчого комітету і затвердження міською радою програм комплексного розвитку житлово-комунального господарства Львівської міської територіальної громади.

4.1.66. Координація діяльності підприємств всіх форм власності, що обслуговують житловий фонд, надають житлово-комунальні послуги, міських комунальних підприємств, що перебувають у підпорядкуванні департаменту, та заслуховування звітів їхніх керівників.

4.1.67. Координація роботи з приймання-передачі об'єктів відомчого житлового фонду, гуртожитків у комунальну власність Львівської міської територіальної громади.

4.1.68. Формування економічної політики щодо планомірного, комплексного і раціонального функціонування житлового, інженерного та комунального господарства з метою найбільш ефективного забезпечення мешканців якісними комунальними послугами.

4.1.69. Реалізація фінансової та бюджетної політики у межах повноважень департаменту.

4.1.70. Підготовка матеріалів для реалізації департаментом державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності у межах та у спосіб, встановлені Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

4.1.71. Участь у формуванні умов і розмірів оплати праці керівників підпорядкованих департаменту комунальних підприємств.

4.1.72. Розробка та реалізація інформаційно-промоційних проєктів, зустрічей, семінарів, форумів, тренінгів, матеріалів з питань створення та функціонування ОСББ.

4.1.73. Проведення просвітницької роботи з питань впровадження заходів з енергозбереження і енергоефективного використання енергоресурсів у житловому фонді, координація реалізації заходів з енергозбереження в багатоквартирних будинках ОСББ.

4.1.74. Співпраця з громадськими організаціями, міжнародними організаціями та інвесторами щодо заходів з енергозбереження та інформаційних кампаній для об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

4.1.75. Співпраця з банками в сфері кредитування заходів з енергозбереження для фізичних осіб, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів.

4.1.76. Моніторинг та оцінка ключових показників ефективності роботи районних адміністрацій міської ради.

4.1.77. Подання на розгляд міській раді, виконавчому комітету, директору департаменту розпорядчих документів про списання основних засобів комунальних підприємств.

4.1.78. Розгляд проєктів фінансових планів підпорядкованих департаменту комунальних підприємств, внесення до них зауважень і пропозицій, здійснення контролю за їх виконанням.

4.1.79. Підготовка необхідних повідомлень до органів Антимонопольного Комітету України про допустимість надання з бюджету Львівської міської територіальної громади державної допомоги суб’єктам господарювання, підпорядкованим департаменту.

4.1.80. Аналіз фінансово-господарської діяльності підпорядкованих департаменту комунальних підприємств для об’єктивної оцінки її результатів і виявлення можливостей підвищення ефективності господарювання.

4.1.81. Здійснення моніторингу проведених підпорядкованими департаменту комунальними підприємствами публічних закупівель.

4.1.82. Затвердження норм надання послуги з управління побутовими відходами – відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.83. Вирішення питань щодо розміщення на території Львівської міської територіальної громади об’єктів оброблення відходів – відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.84. Розроблення, затвердження та реалізація місцевих планів управління відходами – відповідно до п. 3 ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.85. Розробка та впровадження програм у сфері управління відходами, у тому числі щодо сортування ТПВ.

4.1.86. Створення та організація роботи пунктів роздільного збирання побутових відходів – відповідно до п. 5 ч. 1 та п. 6 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.87. Визначення у встановленому порядку суб’єктів господарювання, які здійснюють збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів – відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.88. Запровадження роздільного збирання побутових відходів та забезпечення виконання цільових показників щодо підготовки для повторного використання та рециклінгу побутових відходів.

4.1.89. Здійснення контролю та вжиття відповідних заходів реагування та звернення до компетентних органів щодо притягнення до відповідальності осіб, установ, підприємств та організацій за несанкціоноване скидання сміття у непередбачених для цього місцях та створення стихійних сміттєзвалищ.

4.1.90. Здійснення нагляду (контролю) та проведення перевірок територій та об’єктів на території Львівської міської територіальної громади щодо дотримання законодавства України, нормативно-правових актів та рішень органу місцевого самоврядування у сфері управління відходами.

4.1.91. Здійснення нагляду (контролю) та проведення перевірок щодо дотримання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства України, нормативно-правових актів та рішень органу місцевого самоврядування у сфері управління відходами.

4.1.92. Складання приписів та протоколів про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за порушення норм, стандартів і правил у сфері управління відходами.

4.1.93. Виконання функцій уповноваженого органу, що здійснює на відповідній території організацію та координацію поводження з відходами від руйнувань будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведення робіт з ліквідації їх наслідків.

4.1.94. Визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами.

4.1.95. Визначення одиниці вимірювання обсягу наданої послуги з управління побутовими відходами.

4.1.96. Затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері управління побутовими відходами.

4.1.97. Встановлення тарифів на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення, видалення побутових відходів окремо за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні).

4.1.98. Укладення договорів з організаціями розширеної відповідальності виробників щодо запровадження приймання та роздільного збирання видів побутових відходів, на які поширюється розширена відповідальність виробника.

Основні завдання


2.1. Основними завданнями департаменту є:

2.1.1. Організація роботи щодо розробки та поліпшення основних критеріїв оцінки ефективності роботи виконавчих органів у сфері благоустрою, зовнішнього освітлення та надання житлово-комунальних послуг.

2.1.2. Погодження пропозицій підпорядкованих структурних підрозділів щодо поточних і перспективних програм капітального будівництва, складання переліків будов, титульних списків будов та проєктно-вишукувальних робіт і подання їх на затвердження у встановленому порядку.

2.1.3. Розгляд та вирішення питань щодо зміни функціонального призначення приміщень, надання статусу службового житла, забезпечення ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, та ведення переліку підприємств, установ та організацій, яким надано дозвіл вести квартирний облік, а також інших питань у сфері житлового господарства.

2.1.4. Сприяння створенню ОСББ як однієї із форм управління багатоквартирними будинками Львівської міської територіальної громади та надання організаційної підтримки.

2.1.5. Популяризація та впровадження енергоефективних заходів та альтернативних джерел енергії у житловому фонді Львівської міської територіальної громади.

2.1.6. Забезпечення належного стану вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, інженерних об’єктів, а також благоустрою Львівської міської територіальної громади.

Програми


Перелік Програм, які будуть реалізовуватись за рахунок коштів бюджету Львівської міської територіальної громади у 2025 році, головним розпорядником яких виступатиме департамент житлового господарства та інфраструктури

Найменування програми

Програма сприяння створенню та забезпечення функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків у м. Львові на 2009 - 2025 роки

Програма відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. Львові на 2015-2025 роки (“Теплий дім”)

Програма здійснення Львівською міською радою внесків до статутних капіталів комунальних підприємств, установ та організацій у 2017 – 2025 роках

Програма відшкодування частини кредитів, отриманих фізичними особами на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації житлових квартир та малоквартирних будинків у м. Львові на 2017-2027 роки (“Енергоефективна оселя”)

Програма забезпечення житлових умов багатодітним сім’ям, які виховують п’ятеро та більше дітей

Міська цільова програма співфінансування придбання житла дітям-сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування, та особам з їх числа на період 2016-2025 роки

Міська програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та громадян, які до досягнення ними повноліття, мали статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування на 2018-2022 роки

Програма підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках на території Львівської міської територіальної громади на 2019-2025 роки

Програма відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів

Програма створення інфраструктури для належного вигулу собак у м. Львові на 2019-2027 роки

Програма регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Львові на 2020-2025 роки

Порядок взаємодії міської ради з Державною спеціалізованою фінансовою установою "Державний фонд сприяння молодіжному будівництву" та/або його відокремленим підрозділом Відділенням Державної спеціалізованої фінансової установи "Державний фонд сприяння молодіжному будівництву "Львівське регіональне управління" при наданні пільгових довготермінових кредитів за рахунок коштів бюджету Львівської міської територіальної громади

Міська цільова програма забезпечення житлом молодих сімей та одиноких молодих громадян, зареєстрованих на території Львівської міської територіальної громади на 2023-2027 роки

Програма ліквідації наслідків надзвичайної ситуації внаслідок ракетних ударів по будинках/будівлях Львівської міської територіальної громади зі сторони країни-агресора російської федерації

Програма фінансової підтримки діяльності ЛКП "Адміністратор послуги з управління побутовими відходами" у сфері адміністрування послуги з управління побутовими відходами

Комплексна екологічна програма на 2024-2028 роки для Львівської міської територіальної громади

Програма роздільного збирання побутових відходів на території Львівської міської територіальної громади

Програма створення та використання матеріального резерву для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їхніх наслідків у Львівській міській територіальній громаді на 2024 – 2025 роки

Програма щодо запобігання утворенню та забезпечення ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ та відходів, власник яких не встановлений, на території Львівської міської територіальної громади на 2024-2027 роки

Програма комплексних заходів з поточного утримання об’єктів благоустрою Львівської міської територіальної громади

Програма поточного ремонту та утримання системи зовнішнього освітлення на території Львівської міської територіальної громади на 2020-2027 роки

Програма відшкодування витрат на поховання померлих самотніх громадян, осіб без певного місця проживання, громадян від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів на 2020-2025 роки

Програма утримання місць поховань (цвинтарів) на 2020-2025 роки

Програма влаштування міської новорічної ялинки на території Львівської міської територіальної громади

Програма поточного ремонту та технічного обслуговування підйомників для осіб з інвалідністю Львівської міської територіальної громади на 2023-2027 роки

Програма відшкодування витрат на поховання внутрішньо переміщених осіб, які померли на території Львівської міської територіальної громади та не досягли пенсійного віку на момент смерті, не працювали, не перебували на службі, незареєстровані у Державному центрі зайнятості як безробітні

Програма затвердження Програми відшкодування витрат на поховання осіб, які входять до складу системи органів сектору безпеки і оборони України і які загинули у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України

Програма підтримки діяльності ЛМКП ‘Львівтеплоенерго’ у сфері  виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води

Програма підтримки діяльності ЛМКП “Львівводоканал” у сфері надання послуг з централізованого водопостачання та з централізованого водовідведення

Положення


1. Загальні положення

1.1. Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (надалі – департамент) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.

1.2. Департамент є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові і підпорядкованим заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства.

1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, іншими нормами законодавства України.

1.4. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє/не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача/відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

1.5. Повне найменування департаменту: департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради.

1.6. Юридична адреса департаменту: 79008, м. Львів, пл. Ринок, 1.

2. Основні завдання

2.1. Основними завданнями департаменту є:

2.1.1. Організація роботи щодо розробки та поліпшення основних критеріїв оцінки ефективності роботи виконавчих органів у сфері благоустрою, зовнішнього освітлення та надання житлово-комунальних послуг.

2.1.2. Погодження пропозицій підпорядкованих структурних підрозділів щодо поточних і перспективних програм капітального будівництва, складання переліків будов, титульних списків будов та проєктно-вишукувальних робіт і подання їх на затвердження у встановленому порядку.

2.1.3. Розгляд та вирішення питань щодо зміни функціонального призначення приміщень, надання статусу службового житла, забезпечення ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, та ведення переліку підприємств, установ та організацій, яким надано дозвіл вести квартирний облік, а також інших питань у сфері житлового господарства.

2.1.4. Сприяння створенню ОСББ як однієї із форм управління багатоквартирними будинками Львівської міської територіальної громади та надання організаційної підтримки.

2.1.5. Популяризація та впровадження енергоефективних заходів та альтернативних джерел енергії у житловому фонді Львівської міської територіальної громади.

2.1.6. Забезпечення належного стану вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, інженерних об’єктів, а також благоустрою Львівської міської територіальної громади.

3. Структура та організація роботи

3.1. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства у порядку, визначеному законодавством.

Директор департаменту безпосередньо підпорядкований заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства, йому підконтрольний та підзвітний.

3.2. Структура департаменту:

3.2.1. До складу департаменту входять такі структурні підрозділи: 

3.2.1.1. Відділ бухгалтерського обліку, звітності та фінансування.

3.2.1.2. Планово-економічний відділ.

3.2.1.3. Відділ супроводу ОСББ, ресурсний центр для розвитку ОСББ.

3.2.1.4. Відділ аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств.

3.2.1.5. Управління житлового господарства.

3.2.1.6. Управління інженерного господарства.

3.3. Структурні підрозділи департаменту (управління, відділи) очолюють начальники, яких призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету.

3.4. Директор департаменту має двох заступників: заступник директора департаменту; заступник директора департаменту – начальник управління інженерного господарства; яких призначає на посади та звільняє з посад Львівський міський голова за поданням директора департаменту у порядку, визначеному законодавством.

Заступники директора департаменту виконують функції та здійснюють повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених директором департаменту.

Інших працівників департаменту призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту.

3.5. Департамент видає накази організаційно-розпорядчого характеру.

3.6. Директор департаменту:

3.6.1. Здійснює керівництво діяльністю департаменту, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом та заступником міського голови з питань житлово-комунального господарства за виконання покладених на департамент завдань.

3.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності керівників структурних підрозділів департаменту.

3.6.3. У процесі реалізації завдань та функцій департаменту забезпечує взаємодію департаменту з іншими виконавчими органами міської ради.

3.6.4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови. 

3.6.5. Підписує видані у межах компетенції департаменту накази, організовує перевірку їх виконання.

3.6.6. Призначає на посади та звільняє з посад працівників департаменту, організовує та проводить конкурси на заміщення вакантних посад у департаменті, забезпечує ведення особових справ, присвоює ранги, встановлює посадові оклади, надбавки і доплати, вирішує питання преміювання, надання відпусток, допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, вирішення питань щодо службових відряджень працівникам департаменту, проведення оцінки виконання працівниками посадових обов’язків, застосування заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень тощо.

3.6.7. Для заступників директора департаменту визначає міру відповідальності, вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток, допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

3.6.8. Для керівників виконавчих органів, що підпорядковані департаменту, керівників структурних підрозділів, їх заступників та інших працівників департаменту, вирішує питання преміювання, надбавок, доплат, присвоєння рангів, службових відряджень, надання відпусток, допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

4. Компетенція департаменту

4.1. До компетенції департаменту належать такі повноваження:

4.1.1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, і реалізація прийнятих ними рішень.

4.1.2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.

4.1.3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.

4.1.4. Підготовка проєктів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проєктів актів відповідно до компетенції.

4.1.5. За погодженням з департаментом фінансової політики затвердження кошторису у межах передбачених бюджетних асигнувань на відповідний рік та штатного розпису у межах встановленої чисельності і структури департаменту.

4.1.6. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування виконавчих органів, підприємств, установ і організацій, які перебувають у їхньому підпорядкуванні, забезпечення цільового використання бюджетних коштів. У межах, визначених міською радою та виконавчим комітетом, здійснення фінансування підприємств, установ і організацій, які перебувають у підпорядкуванні виконавчих органів, контроль за ефективним використанням ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.

4.1.7. Розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах встановлених бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів.

4.1.8. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.

4.1.9. Забезпечення фінансового, матеріально-технічного забезпечення, контроль (зокрема за дотриманням правил технічної, протипожежної безпеки і санітарного стану) за діяльністю підпорядкованих підприємств, установ і організацій, розгляд проєктів їхніх планів, внесення до них зауважень і пропозицій, контроль за виконанням планів, ефективністю роботи, рівнем та якістю наданих послуг, використання прибутків у встановленому порядку.

4.1.10. Затвердження фінансових планів підпорядкованих комунальних підприємств, контроль за їхнім виконанням, встановлення посадових окладів керівникам цих підприємств, проведення перевірок фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств та визначення подальшої стратегії їхнього розвитку.

4.1.11. Призначення керівників підприємств, установ і організацій, які перебувають у підпорядкуванні виконавчих органів, укладення контрактів з ними за попереднім погодженням Львівського міського голови.

4.1.12. Визначення потреб у доцільності функціонування комунальних підприємств, установ і організацій та подання міській раді, виконавчому комітету пропозицій щодо удосконалення їхньої мережі відповідно до потреб Львівської міської територіальної громади.

4.1.13. Погодження передачі в оренду (суборенду) приміщень, балансоутримувачами яких є підпорядковані виконавчому органу підприємства, установи, організації, а також приміщень, які перебувають в оренді цих підприємств, установ та організацій.

4.1.14. Погодження інвестиційних програм підпорядкованих комунальних підприємств, установ, організацій.

4.1.15. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, публічних закупівель, укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання. Укладення господарських та інших договорів.

4.1.16. Залучення на договірних засадах у порядку, визначеному законодавством України, коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення на будівництво, ремонт і утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони довкілля та історичного середовища.

4.1.17. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

4.1.18. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є виконавчий орган міської ради.

4.1.19. Заслуховування звітів про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій.

4.1.20. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами, підприємствами, установами та організаціями. Забезпечення вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.

4.1.21. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими виконавчими органами, підприємствами, установами та організаціями.

4.1.22. Представництво інтересів виконавчих органів міської ради в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності безпосередньо керівником або іншою особою на підставі виданої керівником довіреності.

4.1.23. Представництво інтересів виконавчих органів міської ради у зв’язках із зарубіжними муніципальними установами та іншими організаціями.

4.1.24. Звернення до суду у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі з позовними заявами про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

4.1.25. Затвердження/погодження установчих документів (статутів, положень) підпорядкованих підприємств, установ та організацій уповноваженими виконавчими органами відповідно до типового статуту, затвердженого міською радою.

4.1.26. Списання з балансу комунального майна (основних фондів) департаменту та комунальних підприємств, установ, організацій у порядку, встановленому міською радою.

4.1.27. Виконання функцій представника Львівської міської територіальної громади у багатоквартирних житлових будинках як співвласника багатоквартирного будинку.

4.1.28. Погодження облікової політики підпорядкованих установ, закладів, підприємств.

4.1.29. Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.

4.1.30. Організація роботи щодо розробки та поліпшення основних критеріїв оцінки ефективності роботи виконавчих органів у сфері благоустрою, зовнішнього освітлення та надання житлово-комунальних послуг.

4.1.31. Погодження пропозицій підпорядкованих структурних підрозділів щодо поточних і перспективних програм капітального будівництва, складання переліків будов, титульних списків будов та проєктно-вишукувальних робіт і подання їх на затвердження у встановленому порядку.

4.1.32. Сприяння створенню та функціонуванню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків у Львівській міській територіальній громаді.

4.1.33. Затвердження актів приймання-передачі багатоквартирних будинків в управління об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків.

4.1.34. Зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку з питань: визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміни умов договору з управителем, обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладення, внесення змін та розірвання договору з управителем.

4.1.35. Перевірка та подання у встановленому порядку на розгляд виконавчого комітету пропозицій щодо встановлення тарифів на комунальні, ритуальні та інші послуги у сфері житлово-комунального господарства, які надаються на території Львівської міської територіальної громади.

4.1.36. Погодження заходів щодо поліпшення водопостачання, водовідведення, очищення стічних вод, здійснення контролю за якістю питної води у мережах централізованого водопостачання Львівської міської територіальної громади.

4.1.37. Забезпечення виконання будівельних робіт, реконструкції та капітального ремонту вулично-дорожньої мережі (водопровідно-каналізаційної мережі), будівництво велосипедної інфраструктури та будівництва, реконструкції та капітального ремонту вулиць міста (магістральні дороги виконання будівельних робіт класу наслідків СС2), мереж зовнішнього освітлення, інфраструктури міських кладовищ та інших робіт відповідно до видатків бюджету Львівської міської територіальної громади на поточний рік.

4.1.38. Погодження призначення керівників відділів житлового та комунального господарства районних адміністрацій.

4.1.39. Проведення організаційно-технічних заходів щодо підвищення стійкості об’єктів життєзабезпечення комунальної власності, проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт на цих об’єктах.

4.1.40. Організація підвезення (подачі) питної та технічної води у зони, у яких здійснюються заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків згідно з рішеннями міської комісії з питань надзвичайних ситуацій.

4.1.41. Погодження проєктів технічних умов на приєднання об’єктів будівництва до систем централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення, погодження проєктної документації на будівництво, реконструкцію і капітальний ремонт об’єктів інфраструктури та інженерних мереж.

4.1.42. Подання на розгляд виконавчого комітету пропозицій щодо встановлення норм втрат води у системах подачі та її розподілу, встановлення лімітів споживання води для всіх груп споживачів.

4.1.43. Погодження загальновиробничих норм питомих витрат палива, теплової та електричної енергії і річних планів виробництва, транспортування та постачання теплової енергії Львівських комунальних теплопостачальних підприємств.

4.1.44. Координація діяльності підприємств всіх форм власності, що обслуговують житловий фонд, надають житлово-комунальні послуги, комунальних підприємств, що перебувають у підпорядкуванні департаменту, та заслуховування звітів їх керівників.

4.1.45. Затвердження актів приймання-передачі об'єктів відомчого житлового фонду, гуртожитків у комунальну власність Львівської міської територіальної громади.

4.1.46. Затвердження пропозицій про визнання будинків (квартир) такими, що виведені з аварійного стану.

4.1.47. Затвердження розрахунків розподілу квартир у житлових будинках, замовниками яких виступають підприємства, установи, організації незалежно від форм власності.

4.1.48. Визначення збитків, заподіяних об’єктам комунальної форми власності і майну громадян внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів.

4.1.49. Координація роботи підприємств, які надають послуги з технічного обслуговування, експлуатації та ремонту ліфтів.

4.1.50 Укладення договорів оренди (продовження терміну дії договору) житлових приміщень (ліжко-місць) з громадянами.

4.1.51. Підготовка та подання виконавчому комітету пропозицій про надання статусу службового житла для житлових приміщень та зняття зі службових приміщень статусу "службове".

4.1.52. Прийняття рішень щодо закріплення службового житла та зміна договору найму у зв’язку із виведенням службових приміщень з обліку службових.

4.1.53. Затвердження пропозицій щодо виключення з житлового фонду житлових приміщень.

4.1.54. Забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.

4.1.55. Формування списків кандидатів на отримання пільгових довготермінових кредитів на будівництво (реконструкцію) і придбання житла за кошти бюджету Львівської міської територіальної громади та підготовка рішень на розгляд виконавчого комітету про затвердження цих списків.

4.1.56. Придбання квартир для громадян у встановленому законодавством України порядку.

4.1.57. Здійснення підготовки рішень щодо створення та заселення житлово-будівельних кооперативів.

4.1.58. Подання пропозицій виконавчому комітету щодо надання житла громадянам, які відповідно до законодавства України потребують поліпшення житлових умов.

4.1.59. Розгляд питань щодо відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води.

4.1.60. Організація підготовки житлового господарства Львівської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період.

4.1.61. Проведення загальної політики Львівської міської територіальної громади з питань, пов’язаних з утриманням домашніх тварин, регулювання чисельності безпритульних тварин на основі гуманного та відповідального ставлення до них.

4.1.62. Залучення проєктних та підрядних організацій до виконання протиаварійних непередбачуваних ремонтних робіт у житловому фонді та об’єктах інженерної інфраструктури Львівської міської територіальної громади.

4.1.63. Виконання функцій замовника з виконання робіт щодо виготовлення проєктної документації та виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, реставрації, надання послуг з утримання (поточного ремонту) об’єктів житлово-комунального господарства, об’єктів благоустрою та інфраструктури Львівської міської територіальної громади.

4.1.64. Участь у формуванні та реалізації єдиної політики Львівського міського голови, міської ради та її виконавчих органів у житлово-комунальному господарстві Львівської міської територіальної громади і розробка механізмів реалізації прийнятих ними рішень.

4.1.65. Підготовка та подання на розгляд виконавчого комітету і затвердження міською радою програм комплексного розвитку житлово-комунального господарства Львівської міської територіальної громади.

4.1.66. Координація діяльності підприємств всіх форм власності, що обслуговують житловий фонд, надають житлово-комунальні послуги, міських комунальних підприємств, що перебувають у підпорядкуванні департаменту, та заслуховування звітів їхніх керівників.

4.1.67. Координація роботи з приймання-передачі об'єктів відомчого житлового фонду, гуртожитків у комунальну власність Львівської міської територіальної громади.

4.1.68. Формування економічної політики щодо планомірного, комплексного і раціонального функціонування житлового, інженерного та комунального господарства з метою найбільш ефективного забезпечення мешканців якісними комунальними послугами.

4.1.69. Реалізація фінансової та бюджетної політики у межах повноважень департаменту.

4.1.70. Підготовка матеріалів для реалізації департаментом державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності у межах та у спосіб, встановлені Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

4.1.71. Участь у формуванні умов і розмірів оплати праці керівників підпорядкованих департаменту комунальних підприємств.

4.1.72. Розробка та реалізація інформаційно-промоційних проєктів, зустрічей, семінарів, форумів, тренінгів, матеріалів з питань створення та функціонування ОСББ.

4.1.73. Проведення просвітницької роботи з питань впровадження заходів з енергозбереження і енергоефективного використання енергоресурсів у житловому фонді, координація реалізації заходів з енергозбереження в багатоквартирних будинках ОСББ.

4.1.74. Співпраця з громадськими організаціями, міжнародними організаціями та інвесторами щодо заходів з енергозбереження та інформаційних кампаній для об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

4.1.75. Співпраця з банками в сфері кредитування заходів з енергозбереження для фізичних осіб, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів.

4.1.76. Моніторинг та оцінка ключових показників ефективності роботи районних адміністрацій міської ради.

4.1.77. Подання на розгляд міській раді, виконавчому комітету, директору департаменту розпорядчих документів про списання основних засобів комунальних підприємств.

4.1.78. Розгляд проєктів фінансових планів підпорядкованих департаменту комунальних підприємств, внесення до них зауважень і пропозицій, здійснення контролю за їх виконанням.

4.1.79. Підготовка необхідних повідомлень до органів Антимонопольного Комітету України про допустимість надання з бюджету Львівської міської територіальної громади державної допомоги суб’єктам господарювання, підпорядкованим департаменту.

4.1.80. Аналіз фінансово-господарської діяльності підпорядкованих департаменту комунальних підприємств для об’єктивної оцінки її результатів і виявлення можливостей підвищення ефективності господарювання.

4.1.81. Здійснення моніторингу проведених підпорядкованими департаменту комунальними підприємствами публічних закупівель.

4.1.82. Затвердження норм надання послуги з управління побутовими відходами – відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.83. Вирішення питань щодо розміщення на території Львівської міської територіальної громади об’єктів оброблення відходів – відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.84. Розроблення, затвердження та реалізація місцевих планів управління відходами – відповідно до п. 3 ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.85. Розробка та впровадження програм у сфері управління відходами, у тому числі щодо сортування ТПВ.

4.1.86. Створення та організація роботи пунктів роздільного збирання побутових відходів – відповідно до п. 5 ч. 1 та п. 6 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.87. Визначення у встановленому порядку суб’єктів господарювання, які здійснюють збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів – відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про управління відходами".

4.1.88. Запровадження роздільного збирання побутових відходів та забезпечення виконання цільових показників щодо підготовки для повторного використання та рециклінгу побутових відходів.

4.1.89. Здійснення контролю та вжиття відповідних заходів реагування та звернення до компетентних органів щодо притягнення до відповідальності осіб, установ, підприємств та організацій за несанкціоноване скидання сміття у непередбачених для цього місцях та створення стихійних сміттєзвалищ.

4.1.90. Здійснення нагляду (контролю) та проведення перевірок територій та об’єктів на території Львівської міської територіальної громади щодо дотримання законодавства України, нормативно-правових актів та рішень органу місцевого самоврядування у сфері управління відходами.

4.1.91. Здійснення нагляду (контролю) та проведення перевірок щодо дотримання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства України, нормативно-правових актів та рішень органу місцевого самоврядування у сфері управління відходами.

4.1.92. Складання приписів та протоколів про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за порушення норм, стандартів і правил у сфері управління відходами.

4.1.93. Виконання функцій уповноваженого органу, що здійснює на відповідній території організацію та координацію поводження з відходами від руйнувань будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведення робіт з ліквідації їх наслідків.

4.1.94. Визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами.

4.1.95. Визначення одиниці вимірювання обсягу наданої послуги з управління побутовими відходами.

4.1.96. Затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері управління побутовими відходами.

4.1.97. Встановлення тарифів на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення, видалення побутових відходів окремо за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні).

4.1.98. Укладення договорів з організаціями розширеної відповідальності виробників щодо запровадження приймання та роздільного збирання видів побутових відходів, на які поширюється розширена відповідальність виробника.

5. Права департаменту

5.1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, департамент має право:

5.1.1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.

5.1.2. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.

5.1.3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.

5.1.4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

5.1.5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.

5.1.6. Брати участь у засіданнях виконкому, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.

5.1.7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проєктів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить департамент відповідно до покладених на нього обов’язків.

5.1.8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.

5.1.9. Звертатись до суду у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі з позовними заявами про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

5.1.10. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.

5.1.11. Утворювати комісії та робочі групи, брати участь у роботі комісій та робочих груп, утворених актами міської ради, виконавчого комітету, Львівського міського голови.

5.1.12. Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції у їх проведенні.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпеченнядіяльності департаменту

6.1. Департамент утримується за рахунок коштів бюджету Львівської міської територіальної громади.

6.2. Кошторис департаменту затверджує заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства за погодженням з департаментом фінансової політики.

6.3. Працівники департаменту є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими актами законодавства України.

6.4. Граничну чисельність працівників департаменту встановлює Львівський міський голова у межах загальної чисельності працівників виконавчих органів, затвердженої міською радою.

6.5. Структуру департаменту затверджує виконавчий комітет.

6.6. Штатний розпис департаменту затверджує заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства за погодженням з департаментом фінансової політики.

7. Відповідальність посадових осіб департаменту

7.1. Посадові особи департаменту повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи департаменту несуть відповідальність згідно з законодавством України.

7.3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб департаменту при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення

8.1. Ліквідацію та реорганізацію департаменту проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.

8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.


Оновлено: 14.02.2025, 08:54