Львів’ян закликають проголосувати за львівський аеропорт
- Христина Процак
Асоціація «Аеропорти України» цивільної авіації з 15 липня 2017 року започаткувала проведення Національного рейтингу «Кращий аеропорт України» та «Кращий авіаперевізник» за версією авіапасажирів.
Рейтинг базується на основі результатів опитування авіапасажирів, а не на виборі професійних експертів.
Метою впровадження цього рейтингу є визначення кращого аеропорту та авіакомпанії, які в першу чергу у своїй діяльності приділяють особливу увагу створенню зручних умов авіапасажирам всіх категорій в частині комфорту та якості послуг.
Для визначення найкращого аеропорту та авіакомпанії пропонують такі критерії:
- «Кращий аеропорт України»:
• наявність та якість необхідної інфраструктури, в тому числі для пасажирів з обмеженими можливостями;
• доброзичливість та кваліфікація персоналу;
• наявність, доступність та якість допоміжної інфраструктури аеропорту (заклади харчування та торгівлі, наявність спеціальних сервісів для пасажирів з дітьми тощо).
2. «Кращий авіаперевізник»:
• регулярність польотів
• рівень безпеки
• стан повітряного судна (ПС)
• якість сервісу на всіх етапах подорожі: від бронювання авіаквитка до закінчення авіаподорожі.
Інтернет-опитування серед авіапасажирів триватиме протягом більш, як двох місяців (15 липня – 1 жовтня 2017 року), за результатами якого у жовтні буде визначено кращий аеропорт та кращий авіаперевізник 2017-го року за версією авіапасажирів.
Посилання на інтернет-опитування розміщено на таких ресурсах:
• Сайт Асоціації «Аеропорти України» ЦА (aauca.org.ua);
• Сайт Національної Авіадовідки 677 (aviaspravka.com.ua);
• Український Авіаційний Портал (aviation.com.ua).
За цими критеріями респондентам буде запропоновано оцінити роботу всіх аеропортів України та авіакомпаній, незалежно від країни походження, що виконують рейси в/із аеропортів України.
Переможці будуть відзначені відповідними дипломами, цінними подарунками, про що буде оголошено в ЗМІ, на WEB- сайтах, FB.
Започаткування такого щорічного рейтингу надасть можливість значно підвищити якість послуг, що надаються громадянам України аеропортами та авіакомпаніями, що буде заохочувати до покращення якості та розширення переліку послуг, які надаються.