У січні на «Гарячу лінію міста» надійшло понад 7 тис. звернень від мешканців

  • 10.02.2017, 10:01
  • Марія Демчина
У кол-центр «Гаряча лінія міста» у січні надійшло 7673 телефонних звернень від мешканців міста. Це майже на 2 тис. більше, ніж за січень минулого року (5742 звернень). Найчастіше мешканці звертаються з питань житлового господарства та сміття. Загалом у січні «Гаряча лінія міста» прийняла понад 22 тис. дзвінків.

Зокрема, з питань житлового господарства зареєстровано 4325 звернень (у січні 2016 року – 2643), з питань сміття – 1044 (торік – 28), водопостачання – 529 (торік – 293), ліфти – 485 (торік – 362), транспорт – 456 (торік – 325), благоустрій – 381 (торік – 239),  прибирання – 171 (торік – 105), вуличне освітлення – 108 (торік – 62).

Натомість зменшилася кількість звернень щодо сторонніх запахів на вулиці, несправних телефонів – 116 звернень (у січні 2016 року – 338), продаж алкоголю у нічний час, несанкціонована торгівля тощо – 22 (торік – 62), витоки води – 52 (торік – 90), вулична каналізація – 58 (торік – 73), охорона здоров’я – 8 (торік – 15).

Загалом, кількість прийнятих дзвінків у січні 2017 року – 22433, тоді як за січень минулого року прийнято 14608 дзвінків. Кількість пропущених дзвінків зменшилась на 1%.

Нагадаємо, Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба,  зателефонувавши на яку, мешканець може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних. Кол-центр має прямий контакт зі всіма службами міста та зворотній зв’язок з мешканцями.