За останній місяць на «Гарячу» лінію у Львові надійшло 7,4 тис звернень
- Марія Демчина
Як зауважив заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак, з представниками ПАТ «Львівобленерго» відбулась робоча зустріч, під час якої говорили про налагодження роботи щодо вчасного закриття звернень.
«Звернення опрацьовуються вчасно, є незначні протермінування деякими службами. За останній місяць найбільше звернень було по трьох категоріях – це звернення щодо електропостачання, щодо порушення графіку руху транспорту та поведінки водіїв, а також щодо прибирання снігу на проїзних частинах, тротуарах, площах. Маємо зменшення звернень щодо питання ліфітів та опалення – цих звернень є менше за останній період», - розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик.
Зазначимо, що оперативну інформацію про проведення аварійних чи ремонтних робіт від служб міста можна дізнатись на порталі 15-80 https://1580.lviv.ua/
Додамо, що безкоштовно телефонувати на короткий номер 1580 «Гарячої» лінії з мобільного можуть абоненти операторів «Vodafone», «Лайфселл» та «Київстар».